Bilder

Saga

2016-05-07 07:42 #0 av: flocken

Jag är en svag person. Skulle inte ha fler kaniner. Såg bild på denna tös o föll pladask. Dvv rex vit / creme.

Sajtvärd rexkanin Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2016-05-07 09:26 #1 av: Fridaaaa

Fina Saga <3

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2016-05-07 23:13 #2 av: -Greta

Men så söt Glad Fler bilder! Vart kommer hon ifrån?

Jag tyckte 2 kaniner skulle bli lagom nu när jag "börjar om", men blir nog åtminstone det dubbla ändå haha... Hoppas kunna ha några i par/grupp iaf... 

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

Anmäl
2016-05-08 06:46 #3 av: flocken

#2 en bekant. Gullegrisens små djur.
Är godkänd marsvinsuppfödare Vi har träffats ute på utställningar o köpt marsvin av henne innan. Har super djur. Såg denna o föll totalt. Så har nu 5

Sajtvärd rexkanin Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2016-05-09 12:55 #4 av: ajanki

Åh, så sötHjärtaFörstår att du föll för henne!

Anmäl
2016-05-29 19:25 #5 av: flocken

Nu har saga bort här i en vecka. Hon skulle bli ute kanin men har placerat sig i en bur i marsvins rummet. Hon är helt otrolig. Så social i nyfiken.

Anmäl
2016-07-02 05:54 #6 av: flocken

Nu har saga flyttar ut till dottla o dotty. Det går så otroligt bra. Hon älskar utelivet

Anmäl
2017-02-22 20:18 #7 av: flocken

Nu bor saga ute. Hon älskar det.
Väldigt liten i växten. Men så söt o go

Anmäl
2017-02-23 09:20 #8 av: Fridaaaa

#7 hon har ändrats en hel del sedan hon var unge :)

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2017-02-23 11:53 #9 av: flocken

#8 Ja helt andra färger. Mkt mörkare partier.

Anmäl
2017-02-23 18:33 #10 av: AkaiTsuki

Nämen gud sicken fiiiiiiniiiiiiis!!! KärKär Jag önskar jag hade oändligt med plats för söta ninisar 

//Joanna

Anmäl
2017-02-23 18:55 #11 av: flocken

#10 Jag ställer burar i hundarnas rasthage 😁
Mina dagishundar har iaf live tv

Anmäl
2017-04-02 07:45 #12 av: flocken

Igår fick saga komma ut i sele för första gången. Hon älskade det.
Tyvärr har hon problem med ett öra. Trots behandling blir det aldrig helt bra. Hon är glad o busig. Så vi får se hur framtiden ser ut för henne

Anmäl
2017-04-02 09:14 #13 av: Fridaaaa

#12 Fina Saga <3

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2017-04-05 22:20 #14 av: AkaiTsuki

Vad är det för problem med örat hon har? Ledsen

Hon är så vaackeer!! Blir riktigt sugen på en vit rex nu Kär

//Joanna

Anmäl
2017-04-06 05:18 #15 av: flocken

#14 hon får som pålagringar i örat. De trodde inte på öroninflammation då hon är som vanligt. Ett litet mysterium. Tvättar ur örat o smörjer med kalksalva. Det som hjälper bäst just nu. Återfettande o skyddande. O är bara hon. Inte hennes bur kompis.

Anmäl
2017-04-06 12:37 #16 av: AkaiTsuki

#15  Har inte hört på makenförut  :o Hon kanske har någon överkänslighet mot något material ? Får idé

//Joanna

Anmäl
2017-04-06 13:10 #17 av: flocken

#16 har oxå varit inne på det. Använder spån. Hon bor i en 2vånings bur. Hon är mkt nere i friska luften.

Anmäl
2017-04-07 12:30 #18 av: flocken

Lyckan är total. Skulle återigen tvätta sagas öron o de var nästan helt bra. Saknas päls o lite skorv kvar i örat. Så fortsätter smörja med kalksalva. Den bästa salvan någonsin använder den till hundens öron oxå. Bytt ut spånet till torv.

Anmäl
2017-04-12 18:29 #19 av: AkaiTsuki

Va underbart att se! Håller  tummarna att det håller sig bra Förlägen

//Joanna

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.