Bilder

Scooby

2016-11-06 07:01 #0 av: flocken

Efter att jag förlorade min fina dottla ville jag öppna upp mitt hem åt en vuxen omplacering. Så för 9 dagar sen flyttade scooby hit. Sägs att han är en dvv lejon på knappt 2 år. Är hem nr 3.

Sajtvärd rexkanin Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2016-11-06 09:43 #1 av: Fridaaaa

Han är bara så himla söööööt! :D

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2016-11-06 10:15 #2 av: flocken

O så översocial. Blev riktigt bra

Sajtvärd rexkanin Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2016-11-06 10:21 #3 av: ajanki

Underbart sötHjärta

Anmäl
2016-11-06 14:37 #4 av: flocken

Idag fick han en ny bur. I världens rusk blev det en tur för att hämta denna bur. Installerat honom. Stängt till nederdelen. I vår måla den blå som de andra burarna. Nu 5 st små pälsbollar som bor här

Anmäl
2016-11-11 10:34 #5 av: flocken

Vadå gosa?

Anmäl
2017-02-23 05:43 #6 av: flocken

Scooby som inte gillade sin nya bur bytte med saga och dotty.
Scooby är bara en liten problem herre. Kan inte ha honom i hage för han rymmer hela tiden. Försöker hitta en lösning. Kan det hjälpa med nät i botten? Funderar även på kastrering. Men är livrädd att söva.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.