Annons:
Etiketterotutanför-ämmnet
Läst 545 ggr
flocken
2/24/17, 6:22 AM

Fredag :)

Fredag igen. Fattar inte var veckorna tar vägen. Men jobbar lördag oxå. O jobb fram till kvällen idag. Vad har ni för planer med kaninerna i helgen? Burarna ska städas o ut i hagarna. Ska klura på scoobys hage då han är en rymmare.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2/24/17, 11:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Nu är alla kaniner ute. Har fixat lite med scoobys hage. Så nu hoppas jag att han stannar kvar. Funderar på kastrering. Men är så rädd för att söva

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2/24/17, 1:19 PM
#2

Veckorna springer iväg!
Messi och Hailey fick vara ute i hage en stund när jag kom hem från jobb.
Imorgon blir det allihopa som får komma ut eftersom jag är ledig :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2/24/17, 1:32 PM
#3

#2 hoppas på bra väder så man kan vara ute mkt i helgen. Snart ut i trädgården med hundarna. Hoppas scooby är kvar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2/24/17, 2:45 PM
#4

#3 Hoppas på det. Jag är på kattutställning dock hela söndagen men imorgon får det gärna vara toppen :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2/24/17, 5:12 PM
#5

#4 hoppas att det går bra för Findus :) Nu har ju fortfarande snö. Har ju sagt att du får komma hit till våren

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2/25/17, 1:34 PM
#6

Burarna rena o fina. Gjorde en vår städning i rastgården. Kratta o fixade. Underbart väder +6 o sol.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Upp till toppen
Annons: