Annons:
Etikettallmänt
Läst 589 ggr
flocken
2/28/17, 6:23 AM

Tillfälliga semester burar

Sitter redan i semester planer. Har hus ute på en stor ö. Jag skulle ta med mina 5 kaniner ut dit. Vi har en stooor gård till. Min man vill inte. Men skulle ha svårt att koppla av en längre period utan djuren med mig. Trots världens bästa djur vakt. Hur skulle man kunna fixa smidiga tillfälliga ute burar? Funderar på kompostgaller med nät mot mark o tak.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
AkaiTsuki
3/1/17, 7:04 PM
#1

Min tanke är också kompostgallerhagar att sätta ihop, det är ju väldigt tjohej att ta med allting dock 🤔 (Menar med kaniner, matskålar och  grejer) 

Annars så finns det även folk som ger bort inne och ute burar som de inte vill ha eller så 🤔   Tänker även på stall, att man kan ha kaniner därinne

//Joanna

flocken
3/1/17, 7:34 PM
#2

#1 det får isf bli lite provisoriskt med saker. Ger aldrig kraftfoder på sommaren. En påse med hö typ. Vi åker regelbundet ut dit så man kan redan ta med saker. Min förhoppning är att ha kastrerat scooby innan sommaren så det bara behövs 2 hagar. Så svårt. Om jag är i stugan över 1 v säkert mer skulle det vara skönt att ha kaninerna där.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
5/28/17, 6:42 AM
#3

Nu är en utebur fixad. Stod en ute på ön som ingen använder. Då får mannen bara bygga en till. Blir som ett stort ramverk med nät runt om i sen någon bolåda. Så snart kan kaninerna följa med ut.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
7/9/17, 6:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Buren till saga, dotty och scooby. 3 meter lång. Bara luckor som saknas

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
7/10/17, 8:20 AM
#5

Den ser ju väldigt bra och praktisk ut!!

Försökte mig på nåt liknande förra sommaren men den blev tyvärr inte så stabil, ska försöka göra den mer lik denna istället🙂

flocken
7/10/17, 10:05 AM
#6

Den är 3 m lång. Passar de 3 som går ihop

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
ajanki
7/10/17, 10:55 AM
Upp till toppen
Annons: