Annons:
Etikettallmänt
Läst 1001 ggr
ajanki
7/12/17, 9:11 AM

Kanin på rymmen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grannen kom över och frågade Sebastian (min äldste son) om vi har en vit kanin…ja svarade han lite tveksamt…hon pekar i sin trädgård och där sitter våran vita rextjej Spirit…Sebastian tänkte att han aldrig skulle kunna fånga henne. Men knallade iväg..och kommer tillbaks efter två minuter!!!!med kaninen i famnen…hon hade sprungit in i deras bod och satt snällt och väntade på att bli fångad

Jag är så glad att det slutade väl! Vi har ju tre salukis…tänk om dom sett henne när hon rymde in till grannen!!?? Vågar inte ens tänka på vad som kunnat hända då!

Annons:
flocken
7/12/17, 10:19 AM
#1

Åh jag vet känslan. Min tant omega har börjat rymma ur hagen på äldre dagar. Dexter 1,5 år hurra o lekte boll med henne. Panik! Hund 40 kg mot dvv Rex på 2 kg. Men gick bra som tur var

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
7/12/17, 4:14 PM
#2

Vilken tur!
Man får panik - vet känslan.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ajanki
7/14/17, 8:14 AM
#3

Ja, det var sån tur! Man blir så orolig.

#1 Tur det gick bra!

I går fick Spirit sina bebisar, det blev 4-5 stycken. Vill inte störa henne för mycket. Vilken tur hon fångades in innan bebisarna kom…

flocken
7/14/17, 12:06 PM
#4

Ok vilken tur ni hade. Hade inte varit bra om hon fått dom ute på rymmen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
7/15/17, 6:00 AM
ajanki
8/13/17, 5:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#6

Här är Spirits bebisar, bara två överlevde tyvärr. Men jag är så glad över dom❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: