Annons:
Etikettbabbel
Läst 510 ggr
flocken
2017-08-26 07:14

Babbel 26/8

Lördag morgon. Ordnat en egen grupp för denna tråd. Hundarna började väcka mig efter kl 05.. jo jag tackar..

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Fridaaaa
2017-08-26 08:25
#1

Då blir man lagom glad
Jag fick sovmorgon till kl 7.30, sedan satte hundarna igång, så bara att gå upp
Vaknade vid 5.15 först men lyckades somna om :)

Här blir det burstädning och kloklippning idag :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2017-08-26 09:24
#2

Har precis gått morgon promenaden. Står här o tittar på burarna. Sätta upp hagarna, ut med ninerna. Klor o burar här oxå. Men blå himmel o strålande sol 🌞

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2017-08-26 09:41
#3

Både saga och scooby har gått ner i vikt. Redan fått börja ge havre o pellets. Se om de tar sig innan vintern

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2017-08-26 09:41
#4

#3 Märkte att Enya med gått ner och Gizmo så fått börja ge dem med nu

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2017-08-26 09:52
#5

#4 undrar om det varit dålig näring både i gräset o höet?. Fick köpa hö från ett nytt ställe sist . Är livrädd när de tappar vikt med tanke på dottla.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2017-08-26 10:06
#6

#5 HAde med funderingar på det.
Ja det förstår jag.  Hoppas de tar sig. Jag får ta in dessa två annars, vill egentligen inte men måste jag så måste jag. De andra tre håller vikt riktigt bra däremot :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
flocken
2017-08-26 18:16
#7

Dagen avklarad. Hann inte med allt jag ville. Men 2 promenader, burarna städade o alla klor klippta. Planterat ljung i krukorna utanför huset. Nu ätit hemma gjord kebabsallad.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: