Annons:
Etikettbilder
Läst 559 ggr
søs
2017-08-26 09:16

Lux standard

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Skal igang med at avle Lux standard Rex til foråret glæder mig meget .

Annons:
flocken
2017-08-26 09:26
#1

Oj så fina! Var en tag sen jag såg dig här. Välkommen tillbaka

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

søs
2017-08-26 19:02
#2

Jo tak 🙂 det er længe siden.. jeg bruger nok mest Facebook..men kikker da lige lidt ind her også engang imellem …Hvilken Rex har du nu ?

flocken
2017-08-26 19:08
#3

Har just nu bara 2 dvv Rex och 3 korsningar. Mina normal rexar finns inte längre tyvärr

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

søs
2017-08-27 08:16
#4

Nå okay..det er vel også fint nok 🙂

flocken
2017-08-27 08:20
#5

Det kommer bli normal Rex igen. Denna gången från någon seriös som vet vad de gör.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

søs
2017-08-29 16:46
#6

Hvad mener du med at det denne gang er fra nogen som er seriøse som ved hvad de gør ? er det deres avls arbejde du tænker på ?

Annons:
flocken
2017-08-29 19:13
#7

#6 Ja precis. Min senaste var felavlad så hon hade en medfödd sjukdom som gjorde att hon inte tog upp näring. Hon svalt till döds trots att hon hade både havre och pellets dygnet runt. Vill ha Rex från dig nästa gång ☺

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

søs
2017-08-30 08:09
#8

🙂 tak..ja det er noget skidt når det ender med sygdom osv…Har kun haft problemer to gange det var begge to på hvide blå øjet..det var øjen problemer og en som ikke kunne få unger..så nu gider jeg ikke rigtig at avle dem mere..så forsøger mig med Lux og Hollænder Rex tegnet..hvis det lykkes …det er jo lidt svært. Men forsøger og ser hvad der sker.

Upp till toppen
Annons: