Annons:
Etikettbabbel
Läst 218 ggr
flocken
2017-09-22 06:00

Babbel 22 september

Fredag. I em/ kväll går en pensionats hund hem. Inga dagishundar idag. Något som känns skönt. Varit mkt denna vecka.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
ajanki
2017-09-22 19:14
#1

Skönt med fredag, känns som en låång vecka!

Kanske ska iväg på en hundvandring i morgon om jag orkar, hoppas jag gör det för jag ser fram mot att träffa folk och hundar❤️

flocken
2017-09-22 19:31
#2

Åh det låter roligt ☺ Blir en sväng i skogen med hundarna imorgon. Har en gammal gubbe så blir inget avancerat. Försöka baka bullar om jag orkar. Är ensam i helgen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2017-09-22 19:37
#3

Ja, det ska bli kul 😃 Min ena unghane har börjat se spöken överallt…så detta är så nyttigt för honom. Vi bor ju på landet så vi träffar inte många här när vi är ute i skogen eller går på grusvägarna.

Bullar låter supergott! Var längesen jag bakade bullar…

flocken
2017-09-22 20:29
#4

Vi bor i ett mindre samhälle men min 2 åring behöver ändå social träning. Han är så rädd utav sig. Dåliga gener med både rädslor o allergier.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2017-09-23 16:12
#5

Ja, många hundar behöver socialträning långt upp i åldrarna!

Kom tyvärr inte iväg idag, var alldeles för trött och så regnade det.

Var hemma och mockade åt kaninerna istället :)

Upp till toppen
Annons: