Annons:
Etiketteravelungar
Läst 2133 ggr
Kickan90
2011-02-03 22:04

Föder upp Dvvrex/rexbärare?

Jag väntar just nu på att min uppfödare ska få sin hona parad och sen ska jag få välja en ur kullen, men det ska ev utökas med en liten till men har ej bestämt mig så då vill jag gärna se vad ni har för kaniner på eran uppfödning eller vad ni föder upp?

Jag är intresserad utav både Dvvrex och RexbärareGlad både blåögda och brunögda, till utställning och till kelavel :)
alltså kaninen kan både säljas med H-bevis eller stamtavla har den stamtavla så vill jag kunna ställa ut den.

Menmen lägger ej ut en köpeannons då jag ej vet, men jag är så nyfiken på vad ni föder upp och vill gärna se era hemsidor om ni har någon eller bilder på era kaininer :)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Annons:
[vretenskaniner]
2011-02-03 22:23
#1

Jag föder upp dvv rex och rexbärare, har en kull nu på 4-6 dagar, rexbärare. www.dragongarden.tk

Loverabbits
2011-02-04 15:17
#2

Jag har uppfödning av både wienertecknade och utställningsbara. Har lite kullar planerade, både rexbärare och förhoppningvis rexpälsat kommer att komma. Det kanske är någon kull som kan vara intressant? Isåfall kan du skriva upp dig på kölistan som inte är bindande. :)

Min hemsida: http://vassarnskaniner.weebly.com/

Kolla på planerade kullar. :)

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta


 

Trasdockaa
2011-02-04 19:45
#3

"har den stamtavla så vill jag kunna ställa ut den" - man får inte skriva statavla på en kanin somej är utställningsbar. Visst kan det hända att man missbedömmer en kanin, men något så uppenbart som ex en wiener eller otroligt undertecknad japan får inte skrivas på :)

Hoppas du hittar precis det du söker! :)

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Kickan90
2011-02-04 22:05
#4

#1 & #2 Roligt att läsa om er uppfödning :)
kommer kolla men vill inte ställa mig på någon lista eftersom jag inte vet hur de blir ^^

#3 ja jag vet men kan ju bli att den ex blev nollad eller något annat ^^ menade också att har den stamtavla så kommer jag ställa ut den och vill då gärna ha en bra hona/hane. h-bevis går men då kommer den ju inte att ställas ut såklart xD

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Upp till toppen
Annons: