Annons:
Etiketteravelungar
Läst 2486 ggr
Eliinn
2011-01-19 21:59

Uppfödare i Västmaland eller närheten

Finns det någon uppfödare i Västmaland (eller närheten)? Stora rexar

Tyvärr somnade våran underbara Rexhane in under operationen nyligen och saknaden är enorm!

Men jag har defentivt fäst mig vid den här rasen och tycker att dem är fullkomligt underbara!

En ny kanin är inte aktuell just nu eftersom det tar tid att bearbeta vår kanins bortgång men tänkte kolla här om ni eller vet någon uppfödare på stora rexkaniner i västmaland eller möjligen i närheten. Har tittat runt lite på internet men känner på mig att jag säkert missat någon ;)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Annons:
LinneaJohaanson
2011-01-20 00:40
#1

Har du gått in på Skaf's hemsida? 
Och sen gått under västmanland? Glad

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Eliinn
2011-01-20 16:31
#2

Ja det har jag gjort :)

dock fanns det inga uppfödare i västmaland registrerade där (kanske inte heller finns nån uppfödare i västmaland heller)

Men hittade ändå endel i närheten, tänkte mer om jag missat någon som inte är registrerad än.

Men jag kom på att alla uppfödare kanske är registrerade där så det är kanske där man ska utgå ifrån :)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Spannarboda
2011-02-14 21:39
#3

Jag Ska börja med Rex kaniner :) bor i kopparberg, Örebro län :)

[Ilja.live@hotmail.com]
2012-06-10 13:36
#4

Rexkanin.n.nu Kolla gärna in på hemsidan!!!!!!! Jag kommer sälja dem väldigt billigt :)

Melli-sen
2012-06-10 14:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hej, jag bor i Enköping (mellan Enköping och Västerås, 5 min. från länsgränsen).

Har min första rexkull just nu, de blev 5 veckor igår. Det kommer finnas ungar till salu lite längre fram, svårt att välja vilka som ska stanna ;-)

Mer info på www.melli.n.nu

Mvh. Ann E    Mellerudskaniner och Dvärgvädurer         www.mellis.n.nu

Eliinn
2012-06-10 14:06
#6

#5 Tråden är gammal och jag har redan hittat min rex som flyttade hit för ett år sen ungefär :)

Men lycka till med att hitta hem åt dem! :) Jättesöta iallafall :)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Annons:
Melli-sen
2012-06-10 14:14
#7

Ojdå, missade det. Den låg ju högst upp Tungan ute

Mvh. Ann E    Mellerudskaniner och Dvärgvädurer         www.mellis.n.nu

Eliinn
2012-06-10 14:37
#8

hehe ingen fara, såg nu att det är #4 som skrivit nyligen och gjort så att tråden hamnat längst upp.

Någon annan kanske letar efter en rex och tar nytta av tråden och din rexkull så ;)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Upp till toppen
Annons: