Annons:
Etikettaktivering
Läst 2187 ggr
LinneaJohaanson
1/12/11, 12:42 AM

Hoppar era rexar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För det gör min!
Han är så tung så det ser inte ut som att han ska kunna det men han kan! På tävlingar tycker han dock att det är roligare att kolla på annat. Det är därför han får följa med och tävla, han river typ allt men han tycker det är kul. Och det är ju därför man tävlar. Inte för att klättra klasser i alla fall inte jag. Tog i alla fall lite bilder igår när han hoppar.
(Ja, jag har nästan alltid mina kaniner lösa!)

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Annons:
LinneaJohaanson
1/12/11, 12:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hoppedihopp

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

LinneaJohaanson
1/12/11, 12:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hopp!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

LinneaJohaanson
1/12/11, 12:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Sen fick han lite pussar

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

flocken
1/12/11, 4:30 PM
#4

Djarfur hoppar över allt. Ja, nästan allt. har inte börjat hoppträna honom ännu. Nu är det kastreringen först & sen läka ihop

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Ellahpella]
1/12/11, 6:25 PM
#5

Min rex hoppar =)

Han är också tung, men tar sig endå över hinderna hur lätt som helst.

Han hoppar ovanligt högt också, men på tävlingarna gör han precis samma sak som din "river allt" ;)

Det gjorde han senast iallafall, men har har gått på felfritt också :)

annaforsgren
1/12/11, 7:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag har tävlat med min rex:) Han har två pinnar i lätt. Ska kanske tävla lite mer med han i sommar för han har blivit så stark i benen och har börjat hoppa bättre. Fast han blir 5 år i maj, men han är endå i toppform. Han äskar att hoppa, fast är pinnarna som i en fyrkant så river han ofta främsta pinnen för att hans ben är så korta och bakkroppen är så tung. Men förra tävlingen i somras så gick han på noll fel för första gången, fast i finalen rev han två hinder så det blev ingen pinne.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Annons:
Chieko
1/12/11, 9:10 PM
#7

Har aldrig testat hoppa hinder med Nougat, men hon har ju inga problem att hoppa upp i soffan, upp på buren, upp på nattduksbordet och i somras över kompostgallret… Fast hon gillar inte att ha sele på sig, mycket det som stoppar. Ska se om jag kan få låna min kompis hinder till våren och se vad hon tycker om det. Skulle vara kul att komma ut lite, bra aktivering om hon gillar det!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

LinneaJohaanson
1/12/11, 9:13 PM
#8

Vad kul att höra om alla!

#6
Som du säger gör min Blå också på "fyrkantshindret" eller så river han med tjockis magen Oskyldig

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

annaforsgren
1/13/11, 8:16 PM
#9

#8 hihi:) precis, fast har sett slanka rexkaniner med längre ben som till och med hoppar svår.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Upp till toppen
Annons: