Annons:
Etiketterotutanför-ämmnet
Läst 1194 ggr
flocken
3/15/11, 8:30 AM

denna sorg

Ännu en natt drömde jag om min Djarfur. Varför blir aldrig smärtan & sorgen lättare?

tänk om någon bara kunder inga eller knacka på dörren & säga- här har du en liten Rex som behöver ett nytt hem. Jag vet att den får det bra hos dig.

Jag tittar på ungar & vill så gäran ha en. Men kan inte boka…kan inte.. Får så dåligt samvete..

Varför kan ingen bara säga- varsågod..

Älskar Rexar. Finns inget mer vackrare & underbarare. Suck..varför måste livet vara så krångligt. Har nu 10 marsvin. Ska börja ställa & ta lite kullar. Men åhh.. tänk om man hade en Rex som maskot

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
LinneaJohaanson
3/15/11, 9:41 AM
#1

Usch Rynkar på näsan
Kände ungefär så när min älskade dvärgvädur dog i januari 2010. 
Och då var det till och med jag som valde att avliva honom..
Men jag köpte kaniner ändå och fortsatte med min hobby trots
min ångest och mina skuldkänslor och så glad jag är att jag gjorde det!

Förstår att du saknar honom..
Men han finns alltid i ditt hjärta, glöm inte det!
Kramar på dig!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

flocken
3/15/11, 10:34 AM
#2

men hur ska man kunna ta steget att köpa en ny? Var inte precis som Djarfur kom från grann kommunen. Vem vet..kanske..

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

LinneaJohaanson
3/15/11, 10:38 AM
#3

#2
Jag gjorde det mot min vilja eller vad man ska säga!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

flocken
3/15/11, 10:57 AM
#4

Jag bor helt fel. Finns inga Rexar häromkring.Jag lovar. En dag kommer det vara en här hemma. När man minst anar det.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Kickan90
3/15/11, 11:36 AM
#5

#4 de ska inte behöva bo nära, mina kaniner kommer från både nedre skåne och ända upp mot stockholm =)

men du ska vänta tills du hittar en kanin som du känner DEN vill jag ha!
inte den hade nog passat här hemma, för när du känner åh den vill jag så gärna ha då kommer den att passa digSkrattande

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

flocken
3/15/11, 11:54 AM
#6

#5 men jag orkar inte med att ordna tranport en gång till. Jag letar inte. men som du säger. Om DEN dyker upp så tvekar jag inte.

Inte är det bättre av att man ligger hemma med feber & förkylning. DÅ har man tid att tänka.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Upp till toppen
Annons: