Annons:
Etiketteravelungar
Läst 1462 ggr
Spannarboda
3/29/11, 2:38 PM

Gina

Vilken dag som helst kommer det Rexkaniner, Castor bebisar här hemma :) Mellan Hugo & Gina, Hugo är Svensk champion, och gina har 2 X 95 p :) Sedan tänkte jag kolla om det finns intresse på bebisar här på iFokus! :) Bilder kommer inom kort :)

Annons:
Chieko
3/29/11, 8:07 PM
#1

:O Sluta retas sådär! Hade helt klart varit intresserad om det fick plats en till kanin här hemma!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Spannarboda
3/29/11, 8:50 PM
#2

Det får alltid plats en till :) hihi

Chieko
3/29/11, 8:54 PM
#3

Det gör ju faktiskt inte det tyvärr… Eller jo, om den nya kommer överens med Nougat. Men annars är det svårt när man bor i en etta!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Spannarboda
3/29/11, 9:01 PM
#4

Du får väl köpa en ;) så får du ha den i… typ 1 månad, går det inte får du väl igen pengarna och jag får ta tillbaka kaninen <3

Chieko
3/29/11, 9:03 PM
#5

;) Jag har lovat mig själv att vänta med fler djur tills jag flyttar, dvs slutet av september. Jag är sugen på fler kaniner och möss och katter så måste bo in mig och känna efter vad som får plats och känns bra :) Ser dock fram emot söta bilder!----------------------

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Spannarboda
3/30/11, 7:40 AM
#6

Hihi jaa ^^ Inga kaniner födda ännu, dom lär nog komma mellan torsdag-Söndag någon gång :)

Annons:
Spannarboda
3/30/11, 8:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Hugo, Pappan, Svensk Champion :) <3

Rexkanin
4/1/11, 9:00 PM
#8

Åh, har dem bott hos Igelbäckens? Isåfall är dem mamma och pappa till min hona här hemma. Glad

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

Spannarboda
4/2/11, 3:30 PM
#9

Det har dom säkert ^^ hihi

Rexkanin
4/2/11, 4:11 PM
#10

:)

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

Upp till toppen
Annons: