Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 1084 ggr
Chieko
1/16/12, 11:21 AM

Veterinär imorgon (tisdag)

Imorgon åker jag och Trollet till veterinär Bo Runsten på Blå stjärnan i Göteborg. Det är han som har hand om alla exotiska djur i SVTs Djursjukhuset om ni sett det. Jag var där med Nougat en gång också för allmänkoll och han var mycket trevlig.

Vi ska i alla fall kolla upp Trollets nysningar och fuktiga nos, samt (hoppas jag) göra en allmän koll av hela skutten, tänder osv. Vi har tid 10.30, så skriver väl runt lunch hur det gick!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Annons:
flocken
1/16/12, 3:00 PM
#1

Lycka till. Själv fasar jag inför de kommande dagarna. Den 18/1 är det 1 år sen djarfur lämnade oss. Längtan eftr en ny prick finns. Men måste lära mig njuta av det jag har

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Greta-
1/16/12, 3:19 PM
#2

Lycka till :)

Chieko
1/17/12, 6:18 PM
#3

Bosse hittade inget, och kaninskrutt behagade ju vara torr om nosen och låta bli att nysa när han var inne… ;) Men han könde och kollade över hela kaninen, inga fel på honom som han hittade. Så tanken nu är att det är allergi och att vi ska hålla extra koll på när han nyser och vad det kan vara som utlöser det. Om någon vill läsa om hela dagen så skriver jag ett långt inlägg med bilder på min blogg!

http://www.kaninen.nu

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

flocken
1/18/12, 8:10 AM
#4

#3 hoppas att det inte är allergi. Tittar in på bloggen sen ;)

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: