Annons:
Etikettutställningar
Läst 1558 ggr
LillensMamma
1/16/12, 12:28 PM

Utställning?

Hej! 
Jag skulle tycka det vore jätteroligt att vara med på en utställning iframöver och undrar om det är några på gång här i mellersta sverige (bor straxt norr om stockholm)?

Jag är främst intresserad av att se den stora rexen, vet inte hur vanligt det är att de deltar?

Annons:
Chieko
1/16/12, 4:33 PM
#1

Om du går in på kaninavels föreningens hemsida kan du var alla utställningar är och när. skaf.info är adressen dit, och sedan finns kommande utställningar i menyn på vänster sida :) De uppdaterar den lite då och då.

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Eliinn
1/16/12, 6:00 PM
#2

Bor också i mellersta Sverige och är intresserad av att ställa ut min rexhane och få se vad han kan få nu när han växt till sig lite mer men självklart för att se lite andra rexar också (framförallt stor rex) :) men verkar tyvärr va lite dåligt med utställningar i mellersta Sverige framöver…

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Ljusta
1/17/12, 1:58 PM
#3

Gävleborgs läns Kaf brukar alltid ha en utställning på vintern/våren, så jag vet inte varför de inte har några utställningar inplanerade nu. Men det kan ju hända att det ramlar in en utställning därifrån snart?

Ljustadalens kaningård

LillensMamma
1/18/12, 12:35 PM
#4

#2 Är din rexhane den på din Avatar? Jag vill ha en ryss med!

#3Gävle är helt okej för mig att åka till! Hoppas det dyker upp något!

Eliinn
1/18/12, 9:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#4 Har en rysstecknad hane nu men det är inte han på Avatar bilden,  Ryssen på avatarbilden är en hane  som jag hade tidigare men som tyvärr inte finns kvar längre. Jättefin och stoor kille :)
finns en bild på min nuvarande rysshane på min profil, la även till en bild på honom i de här inlägget. (Bilden är dock drygt ett år gammal så han har vuxit till sig lite mer)
Ryssarna är fina! :) men vet inte många som har dem tråkigt nog. 
Vet en tjej som har två rysshonor till salu om du skulle va intresserad :)

Men jaa vi får hoppas att det dyker upp nån utställning i närheten snart :)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Chieko
1/18/12, 10:06 PM
#6

Åååh, du borde ju helt klart köpa en och föda upp dessa underbara! Jag skulle verkligen kunna tänka mig att köpa en när jag har plats om sådär en tio år ;) Nä men hoppas det finns någon som vill fortsätta föda upp dem, de är jättefina!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Annons:
Eliinn
1/18/12, 10:13 PM
#7

Tycker också att dem är jättefina och tycker att det är synd att dem verkar försvinna  då uppfödaren till båda min ryssar har lagt ner sin uppfödning på rysstecknat. Har pratat med en tjej som hade systern till Ceasar (hon som har honorna till salu) men även hon har slutat med rysstecknat av den anledningen att det inte finns en efterfrågan på rysstecknat. När jag köpte Musse, min nuvarande Rysshane så hade uppfödaren svårt att få hans syskon från en senare kull sålda. Konstigt när så många tycker att dem är fina.
Men tror att dem kommer bli "populära" igen. Får hoppas att nån kan fortsätta avla på ryssar, lånar gärna ut min hane om det skulle behövas :)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

LillensMamma
1/19/12, 2:54 PM
#8

#6 Var det mig du menade? Jag skaffar gärna en uppfödnng med ryssar :D Och gepard!

http://www.123hjemmeside.dk/lisbeths-kaniner/40735339

(Är sjuuuuuukt sugen på att åka till danmark och knycka med mig några hem!)

Chieko
1/19/12, 7:51 PM
#9

#8 Ja gör det :D Geparderna är sjukt snygga de med!!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Upp till toppen
Annons: