Bilder

Jippi för snö!

2012-01-24 16:30 #0 av: flocken

Idag letade jag fram ena rasthagen. De måste få lite bus tid utan matte & promenader i sele.Gissa om lycka.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2012-01-24 16:31 #1 av: flocken

Om jag gömmer mig under granen kanske jag inte syns? Mini

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2012-01-24 16:33 #2 av: flocken

Både Mini & Vipra undersöker granen

Anmäl
2012-01-24 16:34 #3 av: flocken

En nyfiken Mini som kom lite för nära.

Anmäl
2012-01-24 16:37 #4 av: Eliinn

Nu skulle min rexkille blivit avundsjuk om han såg det där, han älskar verkligen snön och blir på värsta bushumöret då men tyvärr har det knappt kommit nån snö här så tycker lite synd om honom faktiskt :P

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Anmäl
2012-01-24 16:39 #5 av: flocken

#4 Snön har precis kommit hit. Innan ville jag inte ta fram hagen för det vara bara lera över allt. men nu kommer det bli mkt tid i hagen.

Anmäl
2012-01-24 16:47 #6 av: Chieko

Haha, vi har också snö nu. Trollet fick gå ut för första gången i sitt liv! Det har ju som sagt mest varit lera annars, men i snön tog jag ut honom en liten stund!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Anmäl
2012-01-24 17:45 #7 av: Eliinn

Vi har bara ett tunt is/snö lager.

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.