Annons:
Etikettutställningar
Läst 1124 ggr
Chieko
2/26/12, 7:07 PM

Anmält till KM!

Nu är jag anmäld till min första utställning, KM i Göteborg o Bohusläns kaf. 18/3 går det hela av stapeln, hoppas teckningen får godkänt! Och jag får ta tag i bordsträningen på riktigt nu, min skuttis är höjdrädd och kurar ihop sig helt uppe på bord…

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Annons:
farferis
2/26/12, 9:34 PM
#1

vad roligt :)
Vilken sida gjorde du det på?
vill anmäla Angel :)

farferis
2/26/12, 11:04 PM
#2

Nu har jag oxå anmält :)
lilla Angel blev det bara. Hoppas även på stambokförning :)

Chieko
2/27/12, 6:35 PM
#3

Åh hittade du den? Jag fick ett brev hem så anmälde till adressen som stod där. Skulle få en adress till gården också, hittar ingen… Var anmälde du? Eller fick du också brevet?

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

farferis
2/27/12, 8:08 PM
#4

jag anmälde via deras hemsida. Skickade in en sådan här internetanmälan. :)

Chieko
2/27/12, 8:50 PM
#5

Super ju! Då ses vi då! :D Så får vi se vem av syskonen som får bäst resultat ;) Är det ingen annan köpare som vill med? Akela borde ju vara lätt, som är enfärgad menar jag.

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

farferis
2/28/12, 1:46 PM
#6

Jo det finns de som är intresserade men de är ej medlemmar så de funderar på de.. Har allt manat på dem :) Ja de ska bli himla roligt att ställa den lilla velan.. Så nu är det mkt träning med kontakt å höjd "bord" samt rygg :)

Annons:
Chieko
2/28/12, 5:07 PM
#7

Haha ja jag måste och börja träna på det! Ligga på rygg får han finna sig i då och då, men det var svårt sist… Han börjar ju bli så stark! Och presentationsträning måste bli på allvar nu!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

farferis
2/28/12, 7:47 PM
#8

hehe ja de e ju de "de börjar å bli väldigt starka" tacka vet jag när jag brottas med pippi hihi :) herrom dagen ville hon inte gå in…. hoppa högt å lågt å ja jag hade och göra en stund.

farferis
3/3/12, 1:21 PM
#9

Igår var de och hämtade aero och berätta att även de skulle ställa ut den 18:e :) Roligt att tre v kullen ska dit :)

Upp till toppen
Annons: