Annons:
Etikettbilder
Läst 1086 ggr
MuffinsTroll
3/4/12, 3:03 PM

Ny Rexkanin Hemma!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yes! Äntligen har jag min efterlängtade Rexhane hemma. Farferis Aero Flört

Himlans fin pojk denna killen.. <3

tänkte ladda upp lite bilder på honom i vårsolen idag.. :)

Annons:
farferis
3/4/12, 5:44 PM
#1

Hej vad roligt!
Att du har iFokus :)
Hoppas allt går bra med honom.. han ser verkligen ut att trivas :)
kram på er ses den 18:e

MuffinsTroll
3/4/12, 6:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1

Hej! Roligt att du också finns här, då kan vi ju se hur varandras ninisar mår ^^

Jadå jag hoppas det iallafall, han hoppade själv upp i famnen idag, så slänger med ett litet kort när han vilar i min famn :)

Ja det gör vi, LYCKA TILL! :D kram!

farferis
3/4/12, 6:24 PM
#3

underbart kort!!! :)

Chieko
3/4/12, 10:02 PM
#4

Nej men va kul att du är här också! Jag har brorsan, Trollet! (Eller Farferis Ambrosius som det står i stamtavlan). Michaela sa att du ska på utställningen i Olofstorp också, det blir en riktig syskonträff då ;)

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

MuffinsTroll
3/5/12, 6:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#3 Tack så mycket!! :D

#4 - Åh, HEJ! :) Ja jag har sett bilder på era äventyr på din hemsida förut, gud vad kul att du också finns här! :) Jag hörde det att ni också skulle dit! Ska bli riktigt trevligt och spännande !! :)

Slänger med en bild tagen idag på min lilla älskling ♥

Chieko
3/6/12, 2:54 PM
#6

Han är riktigt snygg! Ser ut att vara biffigare än Trollet. Men Trollis har bara fått ca 1/2 dl pellets om dagen, han lägger blindtarmsavföring överallt annars vilket inte är så trevligt… Bättre att han äter upp den och får i sig allt han ska än att han biffar sig för tidigt.

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Annons:
MuffinsTroll
3/6/12, 3:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 Jaha! Nej jag älskar att skämma bort mina ninisar, så alla mina är biffiga :D Killarna iallafall.. :) Ojdå, hoppas han mår bättre snart! :(

/Aimee

farferis
3/6/12, 4:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#6
ajdå … e det allvarligt på honom? Hoppas han snart blir bra iallafall.
Här hemma har både Aero och Angel fått pellets två gånger dagen just under denna växningperioden men dragit ner på angel nu.. Aero är väldigt Stor för å va så "ung" kan jag tycka.
läste i månstråles papper att vid 9månaders ålder vägde han redan 3-15kg. så han är ju en stor pojke. men nu när jag får hem honom ska även han bantas lite å bygga muskler." e tanken" :)

på bilden är ett härligt kort på Aero :)

Chieko
3/6/12, 6:53 PM
#9

Haha, han är inte dålig! Alla kaniner bajsar blindtarmsavföring, men äter upp den! Hade han bott ute eller bara lagt den i bajslådan hade jag inte brytt mig, men när han lämnar den på alla mattor så man trampar i den är det inte så kul. Stinker gör den också ^^

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

farferis
3/6/12, 7:40 PM
#10

Haha ja va bra..! Lite missförstånd ;) Nej det e la inte så trevligt att ha de i mattor lr så ;)

Upp till toppen
Annons: