Annons:
Etikettminneslunden
Läst 2569 ggr
flocken
2012-04-09 17:19

Sov gott flickan min

Idag fick Vipra somna in. har kämpat med hennes aggresion länge nu. Efter att ha pratat med uppfödaren & annat kanin vant folk så tog jag det svåra beslutet att Vipra få somna in. Hon har alltid varit lynnig. Men hanterbar. De senaste månaderna har det eskalerat till en nivå där man inte kunde gå nära buren. Vi tror att dett satt psykiskt på henne.

Sov gott min fina flicka. Hjärtat brister & tårarna rinner. Hoppas nu hennes syster Mini klarar av att bli själv. Kanske hon får en ny vän.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2012-04-09 17:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Dodge Viper

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Kaneli
2012-04-09 19:13
#2

Tycker att du fattade rätt beslut… Inte lätt men tror inte kaninen mådde bra om den var så argsint. Rynkar på näsan

http://chagallskaniner.weebly.com

Hobbyuppfödning av satinrex- och rexdvärgvädur

Alone
2012-04-09 19:14
#3

vila i frid <3

styrkekram till dig <3

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

dermot
2012-04-09 21:49
#4

Du gjorde rätt Mette!

Vila i frid sötnos.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




meerschweinchen
2012-04-09 22:19
#5

Vila i frid Vipra<3

Mvh Sabine

Chieko
2012-04-09 22:45
#6

Tråkigt när man måste ta ett sådant beslut. Hoppas Mini tar det bra!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Annons:
flocken
2012-04-10 06:56
#7

#6 Det är Mini jag är orolig för. Hoppas det finns en möjlighet att ge henne en vän. Kan vara svårt att föra ihop en vuxen kanin med en liten unge. men nu ska hon få följa med mig ut i skogen & till min väninna.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Kickan90
2012-04-11 18:47
#8

Tråkigt men du gjorde alldeles rätt även om det var ett sorgligt beslut :(
hoppas att allt löser sig med Mini..men det tror jag.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

flocken
2012-04-12 06:24
#9

Har blivit erbjuden två vuxna honor. En Dvv & en Dvv löven. Ska titta på dom imorgon men har redan sagt att jag inte kan garanera något.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: