Annons:
Etikettmedlemspresentation
Läst 1270 ggr
[Majja79]
10/11/12, 7:18 PM

Nyfiken :)

Hur ser det ut för dig :)

Hur många kaniner har du ?

Har du din/dina kaniner inne eller ute?

Hur länge har du haft kanin?

Hur gammal är du?

Mvh Majja 79

Annons:
flocken
10/11/12, 7:27 PM
#1

Gör om detta inlägg. Måste ha en fråga i taget. Man kan bara kryssa i ett alternativ per "sida". Kolla så får du se vad jag menar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Chieko
10/13/12, 2:22 PM
#2

Som Mette säger så blir det för många frågor för en iFokus-undersökning. Men man kan ju svara med text istället!

Jag har en kanin, han bor inne i köket i vår lägenhet. Kanin har jag haft i två omgångar: ca 6-7 år när jag var liten och nu i 3,5år. Och jag är 23 år gammal!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

[Aesso]
2/18/13, 4:35 PM
#3

Jag har 2 kaniner, båda bor inomhus men i olika rum, jag har haft kaniner sen jag var 11 år och nu är jag snart 26

zickan
2/18/13, 9:51 PM
#4

3 kaninar just nu. 2 bor tillsammans ute i stor vinterbur som är öppen och ger hela balkongen att springa på. En bor i köket och lös där till större delen.

Mins inte när jag lyckades lura till mig mina första två kaniner, skruven och proppen. Men jag tror jag var runt 14år. Är i dags läget 28år. Haft kanin till större delen där emellan med längst uppehåll på 1år. Mestadels jourhem och halvfodervärd. Men även ägt en del.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: