Kaninungar & Avel

Utlånas-avelhanar

2014-05-05 10:36 #0 av: [Hallons]

Busebos Nikito & Chaplin finns nu att låna för parning!

Jag har två avelshanar (liten rex) som jag lånar ut för parning. Båda är mycket trevliga och har vacker päls.

om Nikito: Nikito är en trevlig hane som är hur social som helst. Han har lite temperament men är hur trevlig som helst. Han är en liten rex i färgen svart med stamtavla. Han ska ställas ut i Juni. Nikito har en underbar tät och vacker päls.

om Chaplin: Chaplin är en urmysig hane som gärna kelar. Han är väldigt ståtlig och snygg. Chaplin är en liten rex hane i färgen castor. Han har stamtavla och utställd i ungdjursklass. Han kommer även att ställas ut i klass A.

Pris: Jag tar ca 300kr per parning. ev en av ungarna i kullen. Går din hona tom får du självklart en omparning gratis. 

vi finns: Jag, hanarna och resten av uppfödningen finns i Lund, Skåne.

kontakta mig via: Pm

Mvh EmiliaUppfödare av liten Rex i svart och havanna samt otter -  Nilvanas rexar                                    

Anmäl
2014-05-05 10:38 #1 av: [Hallons]

Nikito Hjärta

Mvh EmiliaUppfödare av liten Rex i svart och havanna samt otter -  Nilvanas rexar                                    

Anmäl
2014-05-05 10:39 #2 av: [Hallons]

Chaplin Hjärta

Anmäl
2014-05-06 11:11 #3 av: [Hallons]

putt!

Anmäl
2014-05-07 21:56 #4 av: [Hallons]

Putt

Anmäl
2014-05-10 20:57 #5 av: [Hallons]

Puttar

Anmäl
2014-05-11 06:41 #6 av: flocken

Ett tips. Ist för att att bara putta upp tråden så lägg in ex bilder. Göra tråden mer intressant o personlig.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2014-05-11 10:29 #7 av: [Hallons]

#6 tack!

Anmäl
2014-05-12 09:04 #8 av: [Hallons]

Chaplin Kär

Anmäl
2015-04-23 22:51 #9 av: Emms90

Hej!
Vet att det var länge sen du la ut den här förfrågan, men måste iallafall fråga...
Jag har en otterfärgad liten rex/hermelinhona som jag jättegärna vill para med en liten rexhane till sommaren :) . Skulle det finnas någon möjlighet?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.