Medlemspresentation

Varför just ert namn?

2014-06-26 19:02 #0 av: flocken

Varför heter ni just ert namn här på Ifokus?  Vi värdar är erbjudna att byta nick till något mer personligt. Ex vårt vanliga namn. Blev nyfiken på hur ni valt ert nick.

Varför jag heter flocken?  Min hemsida heter Djurflocken. Jag har en flock djur. Hundar, kaniner & marsvin. mina djur är en stor flock. Även mitt företag kommer heta Djurflocken. Funderade på att byta företags namn till Mettes hunddagis & hotell. Men ingen gillade iden.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2014-06-26 19:05 #1 av: livrädd-

för att jag var livrädd (är fortfarande) när jag skaffade kontot

Anmäl
2014-06-26 19:06 #2 av: AnnaFagerell

Jag heter det jag heter...

Medarbetare på djurskydd.ifokus
Anmäl
2014-06-26 19:14 #3 av: Maria29

Jag heter Maria är föroviso inte 29 (har passerat det för flera årsedan). Glad

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Anmäl
2014-06-26 19:22 #4 av: Swadika

Ett namn som hängt med i väldigt många år. Så heter det på nästan alla hemsidor :) 

Hur jag fick det ifrån början var att jag köpte et stall på hemsidan stallet.se, för säkert sådär 8-9 år sedan. Då hette stallet Swadika och det har hängt med sedan dess :) 

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2014-06-26 20:41 #5 av: Fridaaaa

För&efternamn, enklast hehe tänkte, så man inte tröttnar på sitt användarnamn eller så.

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2014-06-26 21:35 #6 av: [Hallons]

Älskar hallon! Dock var de upptaget, så jag la till ett S på slutet..

Mvh EmiliaUppfödare av liten Rex i svart och havanna samt otter -  Nilvanas rexar                                    

Anmäl
2014-06-27 01:18 #7 av: Zaviie

Det är ett nick som följt mig i många år nu, vet inte riktigt vad jag annars skulle heta, mitt nick är ju jag Glad

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

Anmäl
2014-06-27 08:55 #8 av: [sstorm]

sstorm = Sanna Storm

Sanna 

Anmäl
2014-06-27 11:24 #9 av: Sockertoppens_kaniner

Min lilla kaninuppfödning heter Sockertoppens kaniner. :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.