Annons:
Etiketteravelungar
Läst 1050 ggr
[Hallons]
8/24/14, 5:03 PM

Twilight kullen - dagbok

Den 13 augusti parades Shakira (Nina) med Harry. Kullen är tänkt för kel och jag kommer ev sätta stamtavla på ungarna om de blir riktigt fina. Nina ägare vill även ha en eller två ungar. Kullen och modern är hos mig då Ninas ägare inte har kunskapen för att ha kullen hos sig. Både fadern och modern är otroligt kelna och mysiga. Dock är Nina lite osäker men vi tror att hon kommer bli säkrare i med kull. Det ska bli riktigt kul att se vad det kan bli av detta. Jag kommer uppdatera mycket på hemsidan och i denna tråd som är tänkt att bli en liten dagbok. Födsel: i början av september Förväntade färger: svart, svart manteltecknad Det går bra att lämna intresse på kullen. Då skrivs man upp på intresse listan och det är inte bindande.

Annons:
[Hallons]
8/27/14, 11:45 PM
#1

En vecka har gått idag. Inga tecken på skendräktighet. Så man kan alltid hoppas!

[Hallons]
9/23/14, 10:08 AM
#2

Idag är Shakira på dag 34 och jag känner inga ungar i magen. Hon verkar inte dräktig. Jag misstänker att hon gått tom och kommer antagligen paras om nästa vecka så hoppas vi på att de tar då. Kommer att fortsätta uppdatera i denna tråd.

Upp till toppen
Annons: