Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 776 ggr
Palm92
2015-04-21 17:06

Enkätstudie till examensarbete vid SLU, Skara

Hej allihopa! Detta är en enkätstudie som ingår i mitt examensarbete på kandidatnivå vid Sveriges lantbruksuniversitet, Skara. Den handlar om hur djurägare upplever sitt djurs beteende och vänder sig till dig som äger eller har ägt något av djurslagen kanin, marsvin, hamster, mus, gerbil, råtta eller chinchilla. Du får gärna dela vidare enkäten så att så många som möjligt besvarar den. Länken till enkäten finner du nedan.

Tack på förhand!

Sofia Palm

https://docs.google.com/forms/d/198XmPHTcbdC_F92Uj3GP5_JyHLhnSW3aCx49zrwmvEM/viewform?usp=send_form

Annons:
Fillippa NP
2015-04-21 21:17
#1

Hej! Svarat på din enkät :) Finns det möjlighet att kunna ta del av arbetet i efterhand när det är klart? :)

Gizzma
2015-04-26 12:17
#2

Hej, jag har också svarat, håller med Fillippa, vore kul att se hur det går osv. Det är ju väldigt intressant med djurens beteende :)

/GizzmaFörlägen

BlommaEverything has its beauty, it's up to you to see it!Blomma

Palm92
2015-04-28 10:58
#3

Tack för att ni svarat! Det kommer att publiceras på stud.epsilon.slu.se när arbetet är klart. Jag har inte bestämt titel än men kommer att vara liknande den jag har som rubrik på enkäten. I slutet av juni bör arbetet vara publicerat där :)

Upp till toppen
Annons: