Annons:
Etikettminneslunden
Läst 1247 ggr
meerschweinchen
2015-09-26 10:46

Min ängel, mitt allt <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Jag är inte längre särskilt aktiv här inne men jag måste få skriva av mig och för er som följt min och Alice resa enda från början tyckte jag att ni ska få veta. Igår hoppade Alice vidare till de evigt gröna ängarna. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hon gav mig en stor glädje i livet och jag har aldrig haft en kanin som hon. Vilken personlighet och vilka år vi haft tillsammans❤️

Jag hade förväntat mig fler år med henne, 4 år är väl ingeting? Men hittade henne i huset där hon hade somnat in själv. Har igen varför för hon har inte varit sjuk eller något…. Så nu är Dinah alldeles själv, tycker så synd om henne. Hon har alltid haft sin mor vid sin sida.

Saknar henne min älskade ängel❤️

Mvh Sabine

Annons:
meerschweinchen
2015-09-26 10:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En bild som liten

Mvh Sabine

Fridaaaa
2015-09-26 10:55
#2

Beklagar 😕😭🌺

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2015-09-27 06:25
#3

Åh beklagar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

-Greta
2015-09-28 20:08
#4

Nej, vad tråkigt! Vila i frid 😕🌺

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

Eliinn
2015-10-01 21:15
#5

beklagar :(  
Vår Musse somnade också in bara sådär i somras, inga tecken på sjukdom.
Han skulle fylla 6 år och visst känner man att man hade kunnat få några år till!
Jobbigt att ryckas ifrån en kär vän sådär hastigt utan att hinna ta farväl, men förmodligen skönast för dem och bara somna in sådär.

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

meerschweinchen
2015-10-02 12:51
#6

#5 Vad tråkigt, beklagar :( Tycker det är jobbigt att inte veta vad det var men samtidigt som du skriver är det nog skönast för dem att bara somna in.

Mvh Sabine

Annons:
Eliinn
2015-10-02 16:54
#7

#6 Nej jag håller med dig, man går och grubblar om varför de dog och om man kunde förhindrat de på något sätt osv :/…  Det blir många frågetecken när något händer så hastigt utan förvarning.
Men jag tror och hoppas att allt gick fort och så smärtfritt som möjligt för min Musse, likaså önskar jag detsamma för din Alice 🌺

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Lina Strindlund
2015-11-02 20:33
#8

Åh vad jobbigt för dig och Dinah. <3 men du får spana på en ny vän till Dinah, det kommer blir bra. :) Nu har Alice det bra på de evigt gröna ängarna…. Hon var vacker!


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

meerschweinchen
2015-11-04 13:27
#9

#7 Ja hoppas verkligen det!🌺

#8 Jaa det är inte lätt. Joo jag får spana efteren kompis åt min lilla vän :) Jaa Alice var verkligen vacker.

Mvh Sabine

Lina Strindlund
2015-11-23 17:10
#10

Hon hade ett bra hem och liv  hos dig som älskade henne så mycket!


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Upp till toppen
Annons: