Annons:
Etikettköpes-säljes
Läst 1807 ggr
CharlieRex
10/25/15, 12:09 PM

25/10 --15 (S) Kan någon ta hand om Charlie?

Hej,

Vi söker någon, gärna en barnfamilj eller kattfamilj, som kan ta hand om Charlie.

Charlie är en viltgrå stor rexhona. Ca fyra år gammal, kastrerad.

Charlie är otroligt social. Som de flesta kaniner tycker hon inte om att bli "fångad", men när hon väl är upplyft vill hon gärna bli omkringburen och hänger helst över axeln.

Hon är van vid barn och tycker mycket om katter, vi har satt henne ihop med en annan stor rexhona och det fungerade jättebra tills vi blev tvungna att ta bort hennes kompis.

Hon kommer gärna och lägger sig i ens knä och tycker att soffan är ett bra ställe för en kanintant.

Hon är van att gå i koppel och har följt med på många långpromenader sittande på husses axel.

Pga av allergi har vi haft henne ute det senaste året, men innan dess gick hon på låda utan problem.

Charlie är den ljusare kaninen till höger

Vi är övertygade om att det skulle gå att sätta ihop Charlie med en annan lite större, vuxen kanin, men med våra småkaniner fungerar det inte alls och vi kan inte ta in henne igen.

Tipsa gärna andra, om ni känner någon som vill ha eller kan förbarma sig över Charlie.

Eller om någon kan tipsa om andra lösningar!

Annons:
CharlieRex
10/25/15, 12:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Charlie

Lina Strindlund
12/21/15, 10:38 PM
#2

men åh vilken fin kanin. <3 haha vilken dålig kommentar men hon är sååå vacker. jag har haft en rex förut och vill gärna ha en till. Men det är ju flera skaer som ska fungera. hon låter docklättsam. Var bor ni? :) 

varför går hon inte ihop med små kaniner? 

//Lina, Umeå


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

zemlathebunny
1/4/16, 11:19 PM
#3

Min kompis är kanske intresserad. Jag bor i skellefteå. Vart finns Charlie?

Lina Strindlund
1/28/16, 11:48 PM
#4

komihåg att kaniner behöver minst en kaninkompis + gott om plats att bo på, så de kan skutta ordentligt. :)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Lina Strindlund
7/11/18, 9:57 PM
#5

Har hon fått nytt hem? såg att denna tråd var från 2015… nu måste hon vara snart 7 år!


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Upp till toppen
Annons: