Annons:
Etikettköpes-säljes
Läst 1421 ggr
RebeccaDaisy
2016-01-07 13:08

7/1-16 (Sökes) Standard Rex kanin

Har nu letat runt ett tag efter en standard Rex, de hemsidor jag tittat runt på är inte särskilt uppdaterad eller i närheten, så tänker att jag provar med en sökes annons. Jag letar efter en Standard Rex för sällskap. Befintlig kull eller kommande kullar. Hane, hona eller färg spelar ingen roll! Jag vill ha en go sällskaps kanin. Det jag har att erbjuda är ett livslångt och frigående inomhus hem. Jag klicker tränar mina kaniner så det kommer även denna såklart att få göra. Jag har idag tre dvärgvädurar, som nu under vår renovering har varsin bur att vistas i när ingen är hemma, annars vistas de lösa. När renoveringen är klar här hemma, nu i maj kommer det att byggas en hage inomhus istället som de får vistas i när ingen är hemma, så att de har större plats och kan vistas alla tillsammans. Jag har även hund och katt hemma, som är vana med att kaninerna vistas lösa men lämnas självklart aldrig utan uppsikt! Sommartid har jag betesbur ute och möjlighet för selträning. Jag jobbar heltid men fördelat på två nätter i veckan så är hemma mycket! Bor i Stockholm, utan körkort och bil, så skulle vilja hitta någon ganska nära eller hos någon som kanske kommer ha vägarna förbi Stockholm. Så att kaninen inte behöver resa så himla långt. Hör av er om ni har något förslag! :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annons:
fallon
2016-02-16 12:15
#1

Hej,

Jag bor 2 mil sydväst om Södertälje och föder upp rexkaniner i färgerna ryss och zobel. Välkommen att höra av dig om du är intresserad. mejl till fallonsving@hotmail.com. Hälsningar Jeanette

[nilvanas]
2016-04-04 15:26
#2

Vet flera bra uppfödare, men har en liten favorit med väldigt bra djur. Hon heter Sara Olsson, hon finns på Facebook sök på Sara rexar Olsson

flocken
2016-04-08 05:49
#3

Där jag köpte min dottla finns fortfarande hanar kvar. Födda 17 september. Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Kaniner http://www.blocket.se/vi/66206016.htm Är i Värmland men jag bor långt ner i Småland o fick ner

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: