Annons:
Etikettminneslunden
Läst 982 ggr
flocken
2016-01-28 09:24

sov gott Mini

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så kom dagen jag fasat för. Hittade min älskade Mini död i buren nu på morgonen när jag skulle fylla på vatten. Mini har lärt mig så mkt. Hon var aggressiv som ung, såg sina vänner bli ihjäl bitna av en hund som bröt sig in i burarna. Men hon blev världens snällaste. Repade sig från allt. Åh älskade Mini ❤

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Fridaaaa
2016-01-28 11:27
#1

Vila i frid älskade Mini ❤️
Inte trodde jag,  när jag träffade dig i augusti att det var sista gången vi skulle ses ❤️

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2016-01-28 15:48
#2

Nej.. hon var i dagarna ute i hagen o busade. Satt i famnen o gosade. Dotty har aldrig varit ensam o klättrade på väggarna när jag bar ut mini. Så fruktansvärt. ..

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2016-01-28 15:49
#3

#2 :( Lilla Dotty stumpan <3

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ajanki
2016-01-29 06:57
#4

Vila i frid Mini❤️

Kram till matte🌺

-Greta
2016-01-31 00:47
#5

Nej vad sorgligt… vila i frid fina Mini ❤️kram!

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

meerschweinchen
2016-02-24 10:36
#6

Nej fina Mini, vila i frid❤️🌺krama till dig!

Mvh Sabine

Annons:
flocken
2016-02-24 17:10
#7

Är fortfarande så jobbigt utan mini. Tycker inte om att gå ut till buren o hon inte är där.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

meerschweinchen
2016-03-01 17:35
#8

#7 Förstår det! Känner fortfarande så, saknar att mötas av min lilla Alice när man kommer ner till buren fortfarande.

Mvh Sabine

Upp till toppen
Annons: