Annons:
Etikettbilder
Läst 1151 ggr
Chieko
4/20/16, 8:44 AM

Trollet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er! Minns ni mig och Trollet?! Jag saknade honom så mycket att jag hittade in hit för att titta på lite rexar ;) Jag bor för tillfället (sedan 4 månader och minst 1 år och 8 månader till) i Australien. Lite långt att ta med en kaninskrutt! Min kompis var snäll nog att låta honom flytta in på en 4H-gård, och se så bra han trivs! Det ligger tydligen ett marsvin underst i högen också så han har massor med vänner! Ska definitivt låta honom ha kvar sitt sällskap när jag kommer hem! Och jo, de är killar allihopa, bara Trollet som är kastrerad ;)

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Annons:
Fridaaaa
4/20/16, 5:32 PM
#1

Hej hej Oj Australien det är en bra bit :) Kul att han har så trevligt :) Men trist att de har dem med marsvin :/

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
4/21/16, 5:41 AM
#2

Men Hej :) Har verkligen funderat på var ni tog vägen. Vad gör du i Australien?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lina Strindlund
5/27/16, 6:57 PM
#3

ja marsvin ska inte bo med kaniner

men kul att han har vänner <3


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Chieko
10/25/16, 10:12 AM
#4

Ja, 4H-gårdar brukar inte ha marsvin alls. De tog hand om två som blivit dumpade hos dem. När det ena dog fick det andra bo med kaninerna. Jag jobbar, min fästman pluggar. Får tyvärr meddela att Trollet nu inte finns mer :( de fick någon sjukdom, kaniner som varit pigga och glada kvällen innan dog under nätter… Saknar min pälsboll!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Fridaaaa
10/25/16, 4:40 PM
#5

#4 Beklagar :( Kan det varit gulsot 2? för det härjar lite överallt :(

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

-Greta
10/30/16, 3:47 PM
#6

Nej vad tråkigt att höra! Trollet har man ju följt länge… Vila i frid ❤️ kramar till dig

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: