Annons:
Etiketterutanför-ämmnetot
Läst 1273 ggr
-Greta
2016-07-31 23:05

Klotterplank #23

Startar ett nytt klotterplank, här kan vi skriva av oss lite om vad som helst. 

Snart måndag och ny vecka, vad har ni för planer? 🙂

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

  • Redigerat 2020-10-17 06:11 av flocken
Annons:
Fridaaaa
2016-08-01 05:51
#1

Jobb Öpnning idag på förskolan så gäller att upp tidigt :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2016-08-01 06:14
#2

Lever i en mardröm just nu. Min partner sen 8 år tillbaka, Min älskade hund, är sjuk o ska få somna in nu i veckan. Väntar på att rätt vett kan komma hit o göra det hemma.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

-Greta
2016-08-01 23:14
#3

#2 Massa kramar till er Mette! Så hemskt 😢

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

Fridaaaa
2016-08-02 19:01
#4

#2 Älskade Axel, en ära att fått träffa honom flera gånger och lära känna honom <3

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2016-08-02 20:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Allt gick så fint till. Min kloka kille hade sagt till mig att han inte orkade mer. Så ont i sina ben trots jätte hög smärtstillande. Vett kom hem och hade lagt ut hans stora säng i tv rummet. När sprutan med lugnande var klar gick han o lade sig på sängen. Lade sitt huvud i mitt knä. Slickade mig på armen. Han orkade inte mer. Smärtan o saknanden är hemsk.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2016-08-19 05:57
#6

Ja usch vilka veckor det varit efter axel. Men han är med mig hela tiden. Nu är det äntligen fredag igen. Veckorna springer bort. Vi har haft ett riktigt höst rusk så kaninerna har fått vara i burarna. I helgen kalas båda dagarna.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Fridaaaa
2016-08-19 15:40
#7

Idag är det 2 veckor sedan Lillan somnade in. Tiden går för fort <3

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2016-09-30 05:28
#8

Fredag och idag fyller lilla sonen 4 år 🎉 Det blir först lite jobb = gå ut med hundarna o hämta en påväg hem. Göra tårta o fixa inför kalaset ikväll

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2016-09-30 19:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Han ville ha en blaze tårta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2016-10-01 18:58
#10

#9 Såklart! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AkaiTsuki
2016-10-13 09:58
#11

Hej där! :) Längesedan vi sågs, jag beklagar era förluster under tiden jag inte varit här :( 

Kommer inte ihåg vad jag senast skrev här faktiskt ^^' 
Men jag såg ju en tråd om avmagrande kanin utan anledning? :o Det hände in princip Akkio två månader sedan. Det fanns ingenting som liksom kunde svara på varför. Men så kom jag och tänka på att han påverkas ju väldigt mycket i hur jag mår, tänk om jag orsakat att han blivit dålig? :(  Men ja, han fick "semester" när jag skulle utomlands och när han kom tillbaka hade han inte gått upp märkvärdigt mycket, men när vi båda var hemma igen tillsammans så  kom allt tillbaka, pälsen och hullet!  
Jaa, detta kanske verkar lustigt, men jag tror verkligen han påverkades av mig och att det vände runt nu, att han hade saknat mig och sånt :S Sen om ni inte tror på det gör det inte mig särskilt mycket, för jag är så glad att han är bra igen 😍

Han fyller 5 år nu i oktober ❤️

//Joanna

flocken
2016-10-25 06:04
#12

Ibland undrar jag vad det är för fel på mig ;) Vaknade inatt vid halv 4 med en fruktansvärd ryggvärk. Men ist för värktabletter så tog jag fram spikmattan. Så lyckades sova till 5 då klockan ringde.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

AkaiTsuki
2016-11-03 08:46
#13

#12 Fungerar spikmattor?  La du den i sängen då eller låg du och sov på golvet på spikmattan? 🙂

//Joanna

Annons:
-Greta
2016-11-03 13:05
#14

Min lillasyster har skaffat sig en rex igen, vet inte om jag visat upp honom här något. Såklart blev det en vit rödögd 😉

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

ajanki
2016-11-03 16:31
flocken
2016-11-03 19:46
#16

#13 i sängen såklart. Jag älskar min spikmatta. Använt i flera år.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

AkaiTsuki
2016-11-05 09:55
#17

#16  Det kändes inte värst så självklart för mig 🤪 Har mest sett  folk som ligger på dem i typ 30 minuter på golvet. Gött  att den fungerar 👍

//Joanna

flocken
2016-11-05 11:06
#18

#17 skulle aldrig ligga på golvet. På spikmattan nerbäddad i sängen. Så somnar man av ren avslappning

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2016-11-05 11:09
#19

Sådandär regnig höstdag.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ajanki
2016-11-05 16:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#20

I går åkte de sista liten rexungarna, har behållt en hona själv. Men fy så tomt det blev!

Fast har ju tre bebisrexar att gosa med. På bilderna Diadem liten rexhonan som fick stanna hos mig och en treveckors marburger egern rexbebis❤️

Annons:
flocken
2016-12-03 11:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Idag blev det frukost ute för gänget.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2017-02-23 05:46
#22

Detta är skit med att vara egen företagare. Barnen har sportlov. Mannen har tagit ledigt o ska åka till stugan med barnen. Jag? Klockan ringer vid 05. Upp o hoppa dax för jobb.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: