Annons:
Etikettom-rexkanin-ifokus
Läst 686 ggr
flocken
9/29/16, 12:35 PM

Vi finns

Just nu är sajten på sparlåga .jag som Sajtvärd är inne flera gånger/dag. Men kan omöjligt sköta om sajten helt själv. Jag funderar på hur jag ska få igång allt igen. Kanske ni har tips? Så även om det inte är någon aktivitet så finns jag här inne.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Fridaaaa
9/29/16, 12:42 PM
#1

Brukar med titta in.
Men, svårt att komma på något för att få fart på det.

Superbra om ni kommer med bra tips och önskemål :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
9/29/16, 12:46 PM
#2

Har varit med denna sajt sen dag 1. Vill inte ge upp den. Betyder så oerhört mkt för mig.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
9/29/16, 6:29 PM
#3

Ja, synd att det är svårt att hålla igång den. Jag är också härinne varje dag men har svårt att komma på vad jag ska skriva :)

Tävlingar (foto) är väl svårt att ha antar jag när vi kanske inte är så många som är härinne? Annars vore väl en höstfototävling kul?

Hjälper gärna till med tävlingar eller annat!

flocken
9/29/16, 6:48 PM
#4

#3 Vi har försökt så många gånger med bild tävlingar o funkar inte. För få som deltar. Försöker komma på något som måste fortsätta varje dag. Typ någon fråga o den som svarar rätt först får skriva dagens fråga nästa dag. Är mkt inne på övernaturligt o de har intutionsövningar på det sättet

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
9/29/16, 7:07 PM
#5

#4
 Jag förstår, tråkigt att det inte funkar :(

Ja, kanske en dagens fråga skulle fungera, jag provade det på mus iFokus för många år sen och det fungerade väl så där…men aktiviteten går upp och ner där.

Men tror ni skulle vinna lite på att uppdatera framsidan lite oftare, det är ju liksom den man ser direkt när man går ut på sajten.

flocken
9/29/16, 7:12 PM
#6

#5 kanske typ månadens kanin på framsidan? Att man har ett inlägg där man får lägga in som bild o sen hamnar den tillslut på framsidan? Om man får mkt bilder kanske 2 v åtgången?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
ajanki
9/29/16, 7:32 PM
#7

#6 Ja, det är en jättebra idé! :)

AkaiTsuki
10/13/16, 10:03 AM
#8

Värva nya " medlemmar" på något vis? :) 

Artiklar om rexkaniner, eller rexpäls i allmänhet och skillnaderna mellan olika arters rexpäls? 

Roliga kluriga frågor som kan diskuteras? och sedan nästa dag/vecka får man hitta svaret typ?

//Joanna

Upp till toppen
Annons: