Annons:
Etikettom-rexkanin-ifokus
Läst 1011 ggr
flocken
2017-02-20 05:51

Medarbetare sökes

Nu söker jag 1-3 nya Medarbetare till Rex kanin. Nu ska ha ett brinnande kanin intresse. Känns att ni har tid och ork. Jag har varit med denna sajten sen dag 1. Vill inte ge upp denna sida. Jag är själv inne flera gånger/ dag. Men på alla dessa åren har mitt liv ändrats drastiskt. Så nu behöver jag hjälp. Skriv antingen här i tråden eller via pm.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Charlotte94
2017-03-14 17:45
#1

Hej jag är intresserad mvh Charlotte

flocken
2017-03-14 18:38
#2

#1 du får gärna pm:a mig o berätta lite om dig. Då jag inte har sett dig här inne.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Charlotte94
2017-03-14 21:13
#3

Har skickat pm till dig :)

flocken
2017-03-15 18:57
#4

Har läst. Svarar så fort jag har tid

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2017-05-28 06:45
#5

Fortfarande aktuellt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[EM L]
2017-06-29 12:14
#6

#5 Kan man bli Medarbetare
fortfarande?

Annons:
flocken
2017-06-29 16:00
#7

Det är fortfarande aktuellt Skicka pm till mig

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[EM L]
2017-06-29 22:11
#8

Har skickat PM till dig=)

flocken
2017-10-03 06:14
#9

Söker fortfarande Medarbetare.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2017-10-03 08:21
Lina Strindlund
2017-10-12 19:08
#11

Hur många Medarbetare har du nu? :)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

flocken
2017-10-12 19:29
#12

Går du in på " om sajten" syns de som är Medarbetare. Dessvärre finns även vår förra Sajtvärd med där som spårlöst försvann. Har plockat bort en del Medarbetare som inte varit inloggade på länge osv. Vissa bara försvinner utan ett ord. Har life otur med att inte hitta seriösa som vill hjälpa till

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

søs
2017-10-19 15:03
#13

Ja den virker noget død siden…lidt syndt at der ikke er mere gang i den…desværre er der nok flest som går ind på facebook er jeg bange for .

Annons:
Lina Strindlund
2018-07-11 20:15
#14

Vad kräver du av en Medarbetare ungefär? Och vad önskar de som är på den här sajten? :) Vad kan vi erbjuda som inte FB erbjuder? Jag r själv med i några rex grupper på FB… så funderar… 

Nu har jag /vi förresten skaffat en liten rex! :D  <3 (kan berätta mer om honom i någon tråd/inlägg kanske…) kom till oss 2 juni i år! <3 Rasmus heter han.


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

flocken
2018-07-11 20:47
#15

Just nu ligger sajten rätt vilande. Jag har varit med sen uppstarten o vill inte ge upp denna sida. Man ska ha koll på sidan o hjälpa till där det behövs. Vissa har inte fb. Däribland jag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lina Strindlund
2018-07-11 21:42
#16

OK jag vill gärna bli Medarbetare. :)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Upp till toppen
Annons: