Annons:
Etikettom-rexkanin-ifokus
Läst 721 ggr
[EM L]
2017-07-03 21:34

Hej! Ny medarbetare på Rex iFokus

Hejsan Svejsan!
Jag är en ny Medarbetare på denna sajt.
Kan presentera mig och det gör jag gärna.
 

Jag är en trettonårig tjej som fyller år den 29 Oktober. (Född 2003)

Är även helt djurtokig och har haft djur i hela mitt liv, vilket gör att jag inte vet hur det är att leva utan djur. Så det får ni gärna förklara hur det är😉😃
Jag har haft flera fiskar, en katt, 2 kaniner innan Mira, en undulat och nu har jag Malawiciklider och en underbar liten ninis.

Katten Chaly blev övergiven av mamma och syskon då min snälla pappa tog hand om henne. Hennes död var hemsk. Hon blev sjukare och sjukare och utan att jag visste ordet så dog hon… framför mig. Hon dog en vecka efter en kanins död.

Undulaten Pipi. En pigg grönis som satt på våran macka och som älskade att sitta i mitt hår. Han matade ihjäl sig sina gungor. Vilket gjorde så att att han fick brist på något.

Kaninen Nelly. En Viltgrå Dvärgvädur som vi tog över efter min storebror. Hon var min första kanin som jag inte var så intresserad av. Var ca 3-4 år gammal då. Mina föräldrar tog hand om henne.

Ponke min Svart/Gul japantecknad rödförstärkt Dvärgvädur var en underbar kanin som jag började ta hand om när jag var 7-8 år gammal.  Han dog samma dag som en av mina klasskamrater fyllde år. Han blev 5 år gammal och är otroligt saknad🌺❤️

Min nuvarande kanin Mira Maybelline köpte vi samma dag som när Ponke dog.

En underbart härlig kanin som älskar livet. En Svart brokad Lejonkorsning som föddes dagen innan Lucia alltså den 12/12-2013. Jag var tio år gammal när vi köpte henne i en snöstorm, vi har varit tillsammans i 3 och ett halvt år nu. Hon är 3 år och jag är 13 alltså är jag 10 år äldre än henne.

Jag ska börja 7:an i höst och jag ser framemot det jättemycket. Älskar att läsa böcker och vann årets läsare i skolan. Gillar även musik och att fota djur och natur.

Detta var min presentation❤️

(Sorry för ett långt inlägg.)

Om ni har några frågor så PMA mig bara oavsett vad det handlar om. Kan lika gärna vara att du vill prata om bananer med mig😃

/🌺Med mycket vänlig hälsningBlomma
eran nya medarbetare

EM L

Annons:
Tjeja
2017-07-03 21:37
#1

Välkommen!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[EM L]
2017-07-03 21:39
#2

#1 Tack!❤️

flocken
2017-07-04 05:43
#3

Välkommen hit ☺

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2017-07-04 13:17
#4

Välkommen :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[EM L]
2017-07-04 21:05
#5

#3 och #4 Tack så mycket❤️🙂

ajanki
2017-07-10 08:35
#6

Hej och välkommen! 🙂❤️

Annons:
[EM L]
2017-07-30 15:11
#7

#6 Tack=)

Lina Strindlund
2019-05-04 20:02
#8

Fin presentation :) 
Du verkar vara en positiv och social tjej! :) 

Är du fortfarande Medarbetare? :)

Jag har blivit Medarbetare, och ska snart lägga upp min presentation! :) MVH / Lina


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Fridaaaa
2019-05-06 07:58
#9

#8 Hon har tagit bort sitt konto

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lina Strindlund
2019-05-15 15:46
#10

såg det nu att hon inte är kvar på iFokus.


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Upp till toppen
Annons: