OT (Utanför ämnet)

Snart semester

2017-07-06 07:00 #0 av: flocken

Snart min första semester på 5 år. Vi kommer åka till stugan o kaninerna ska med 👍
Men har inget wifi där så blir inte här inne lika mkt. Kommer kolla läget varje dag. Men inte så mkt mer.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2017-07-06 07:32 #1 av: [EM L]

Vad kul! Hoppas på att du får det trevligt och kaninernaGlad

Ha det bra!

http://emlearn.blogg.se/?tmp=578743

Bloggen som handlar om Livet, Puberteten och Djur!

Anmäl
2017-07-07 07:45 #2 av: flocken

Blir intressant och se hur en av mina kaniner reagerar. Hon är allergisk mot spån o går på torv. Men vid stugan blir det bara gräs. Se om hennes allergi blir ännu bättre

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2017-07-07 09:44 #3 av: Fridaaaa

Tänk om ma hade semester haha! :D

Bara en vecka kvar, sedan kommer vi :D

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2017-07-07 10:14 #4 av: flocken

#3 kommer bli bra väder. 22 + o över. Vi ska hinna med långpromenad till den långa sandstranden. Gubben får ta fyrhjulingen ut dit o lämna av god saker. Så kan vi ta några timmar där

Anmäl
2017-07-07 10:23 #5 av: Fridaaaa

#4 Perfekt! :D 
låter som en bra plan :) 

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2017-07-08 17:48 #6 av: flocken

Packning till 1 hund och 5 kaniner pågår . Var så kaxig inför mannen " det blir inte så mkt xtra packning 🙊 jo eller hur...

Anmäl
2017-07-09 09:04 #7 av: [EM L]

#6 Haha. SkrattarDet blir det ju.

Ha det bra!

http://emlearn.blogg.se/?tmp=578743

Bloggen som handlar om Livet, Puberteten och Djur!

Anmäl
2017-07-09 14:49 #8 av: flocken

Nu är de installerade

Anmäl
2017-07-11 07:18 #9 av: flocken

2 dygn ute vid stugan nu. Oj vad uppmärksamhet de får av barnen här ute på ön. Men gammeltanten omega är lite trött. Inte lika lätt för förändringar som de yngre.
Men så skönt att ha de här.
O jag tryckte i solen några timmar igår. Det syns 😁

Anmäl
2017-07-14 07:48 #10 av: flocken

Igår fick vi besök av en katt vid burarna. Spännande från både kaniner o katt.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.