Bilder

Lux standard

2017-08-26 09:16 #0 av: søs

Skal igang med at avle Lux standard Rex til foråret glæder mig meget .

Anmäl
2017-08-26 09:26 #1 av: flocken

Oj så fina!

Var en tag sen jag såg dig här. Välkommen tillbaka

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2017-08-26 19:02 #2 av: søs

Jo tak Glad det er længe siden.. jeg bruger nok mest Facebook..men kikker da lige lidt ind her også engang imellem ...Hvilken Rex har du nu ?

Anmäl
2017-08-26 19:08 #3 av: flocken

Har just nu bara 2 dvv Rex och 3 korsningar.
Mina normal rexar finns inte längre tyvärr

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2017-08-27 08:16 #4 av: søs

Nå okay..det er vel også fint nok Glad

Anmäl
2017-08-27 08:20 #5 av: flocken

Det kommer bli normal Rex igen. Denna gången från någon seriös som vet vad de gör.

Anmäl
2017-08-29 16:46 #6 av: søs

Hvad mener du med at det denne gang er fra nogen som er seriøse som ved hvad de gør ? er det deres avls arbejde du tænker på ?

Anmäl
2017-08-29 19:13 #7 av: flocken

#6 Ja precis. Min senaste var felavlad så hon hade en medfödd sjukdom som gjorde att hon inte tog upp näring. Hon svalt till döds trots att hon hade både havre och pellets dygnet runt.
Vill ha Rex från dig nästa gång ☺

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.