Babbel

Babbel 1/9

2017-09-01 06:29 #0 av: flocken

Välkommen september.
Fredag. Hela familjen vaknade tidigt. Jag o mannen gick upp 05. Då kom även 5 åringen. Den stora 6.15. Vad är det för fel på mina barn? Sov!
Måste köpa pellets till ninerna

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2017-09-01 07:46 #1 av: Fridaaaa

Här sover sambon och hundarna haha!
Hundarna har bara varit ute och gjort sitt samt frukost :P 

Hoppas min lille sen vill sova lite längre hihi. Hade varit skönt hehe. Men blir kanske som dina: tidigt uppe ;) 

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2017-09-01 10:58 #2 av: flocken

Micke sov bättre än vad Mattis gjorde. Mattis hade ju mjölk allergi som liten.
Kan jag säga redan nu. Får ungen kramper o bara skriker efter ätit mat, säger alla kolik. Byt till mjölkfri ersättning. Hade båda mina o de var lugna

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2017-09-01 14:21 #3 av: Fridaaaa

#2 Ja det brukar i regel hjälpa eller att mamman byter till mjölkfri kost men då ger jag mjölkfri ersättning istället :) 

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2017-09-01 19:24 #4 av: flocken

Pellets köpt. Blev visst 25 kg säck. Nåja. Då räcker det en bra tag 😁

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.