Annons:
Etikettbabbel
Läst 300 ggr
flocken
2017-11-03 06:15

Babbel 3 november

Fredag 🍺

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2017-11-03 06:21
#1

Äntligen fredag. Ska ut till stugan efter jobbet. Nya transportburar till kaninerna. De andra var rejält dåliga nu. Igår var jag liggandes nästan hela dagen. Dunder förkyld. Lade mig i sängen innan halv 8 igår kväll. Somnade innan 8. Vaknade 1,5 timme senare o släppte ut hunden o släckte i huset. Vaknade vid 04 o startade en film.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2017-11-03 08:55
#2

#1 Hoppas att ni får trevligt i helgen <3

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2017-11-03 10:13
#3

#2 hoppas jag tillfrisknat helt efter helgen. Nu har vi en riktig toa inkopplad oxå. Ser framemot att fira nyår där ute. Så mysigt Kommer vara mörkt när vi åker över ikväll. Reflexer o pannlampa. Även reflexer på Dexter.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2017-11-03 10:18
#4

Hoppas ni får det trevligt i helgen!

Här var strömmen borta när jag vaknade..så himla kallt inne, det var minus 5 ute. Men det var som tur var bara strömfelsbrytaren som slagit av sig av nån anledning så jag behövde inte vänta på nån reparatör!

Har lite ångest i dag för två av mina rexhonor åker till en ny ägare i dag. Dom kommer få det bättre där än hos mig eftersom jag börjar få svårt att hantera dom större  kaninerna pga. min muskelsvaghet. så det är bara att försöka tänka så..men jag är för egoistisk..jag vill ju ha dom hos mig😕

flocken
2017-11-03 10:45
#5

#4 det är jätte jobbigt att omplacera. Oavsett anledning. Har fått omplacera men pga att personkemin inte stämt mellan oss. Kommer bli skönt att komma iväg. Bara tända en brasa o njuta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: