Annons:
Etikettbabbel
Läst 352 ggr
flocken
11/25/17, 7:09 AM

Babbel 25 november

Godmorgon lördag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
11/25/17, 7:12 AM
#1

Vad ska ni hitta på i helgen med era pälsklingar? Vi ska över till stugan en snabbis o tyvärr får inte kaninerna följa med. Vår nya hund har aldrig åkt båt så vi måste koncentrera oss på honon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
11/25/17, 11:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

God morgon, eller snarare god förmiddag :)

I dag blir det lite burstädning och rengöring av en vit kanin.

I morgon ska jag iväg på en kaninutställning! Ska bli kul men jag är nervös..

Dessa två är anmälda: Aurikel vit rödögd rex och Hemlock viltgrå hermelin.

Jag har fött upp båda själv.

flocken
11/25/17, 2:37 PM
#3

#2 Hoppas det går bra. Någon gång ska jag ha en vit Rex. Minns att det var en sån jag såg på bild & sen var jag fast i Rex världen. Strax därpå kom min första dalmatiner hem. O en gepard är en dröm. Saknar att inte ha normal stor Rex.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

søs
11/25/17, 4:26 PM
#4

Sig mig hvor kan man se hvad der er blevet svaret når man skriver noget her ? synes ikke det kommer frem nogen steder når jeg logger mig på efter nogen dage ?

ajanki
11/25/17, 5:28 PM
#5

#3 Tack! Det hoppas jag med:)

Ja, jag älskar vita rex och geparder, de är två av mina favoritfärger.

Ja, det är nåt speciellt med rex!

#4 Det låter konstigt! Vet inte varför nåt du skrivit har försvunnit dagen efter.

søs
11/28/17, 3:45 PM
#6

Det var mere…hvis der nu går 2 dage og man logger sig på ..så er det svært at se om nogen har svaret på ens spørgsmål…det står jo ikke nogen steder med store bogstaver

Annons:
Upp till toppen
Annons: