Annons:
Etikettbabbel
Läst 323 ggr
flocken
1/18/18, 5:21 AM

Babbel 18 jan

Godmorgon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
1/18/18, 5:22 AM
#1

Godmorgon Så trött. Men snart är helgen här 👍

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
1/18/18, 6:41 AM
#2

Godmorgon ! 

Jag va med trött näår jag skulle upp, , tvingade mig. 

Precis #1  Snart är helgen här , , men kanske jobbar Lördag , vi får se. ska få schema idag , 🙂

HH 🙂

Fridaaaa
1/18/18, 8:42 AM
#3

För mig är det "helg" varje dag nu när jag går hemma, men drygt att bara gå hemma med :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
1/18/18, 8:57 AM
#4

Man ska ta det lugnt nu i slutet Frida. Har fortfarande svårt att fatta att ni ska ha bebis

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
1/18/18, 10:44 AM
#5

God förmiddag! 

Det kom en massa snö i natt så det är så vitt och fint ute!

flocken
1/18/18, 6:32 PM
#6

Vår snö vi fick i veckan har övergått till is. Blev plus & regn o sen frös det på igen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
ajanki
1/18/18, 6:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Vi var ute ett par timmar i snön idag, så härligt!

flocken
1/18/18, 6:45 PM
#8

Åh ajanki. Dina hundar ❤ älskar vinthundar men mannen blåvägrar. Är uppväxt med whippet . Har även tagit med han på whippet race. Men icke. Han skulle behöva lära känna en vinthund. Han vill ha en hund som är lugn inne o hänger på ute. En vinthund

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
1/18/18, 6:55 PM
#9

Vad roligt att du tycker om mina hundar och vinthundar 😀 Vad konstigt att han inte fastnar för dom, är ju som du säger, vinthundar är ju precis så! Ja han skulle behöva lära känna en, synd vi bor långt ifrån varandra!

flocken
1/18/18, 7:01 PM
#10

Jag tror det är därför jag har mina blandraser. Det är en vinthund jag helst vill ha. Har även sagt att jag kan köpa en med lite päls 😁 Vi har en man här som hjälper de irländska fd kapplöpning hundarna. Får jag ett huvud i famnen försvinner världen omkring mig. Är i himmelriket

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
1/18/18, 8:00 PM
#11

Hoppas du får dig en vinthund en dag! Härligt att han hjälper de irländska fd kapphundarna!

flocken
1/19/18, 5:20 AM
#12

Ja annars vet jag inte vad jag gör 😂

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
1/19/18, 10:56 AM
Annons:
Upp till toppen
Annons: