Babbel

Babbel 14 feb

2018-02-14 05:32 #0 av: flocken

Alla ❤dag

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-02-14 05:33 #1 av: flocken

Är det bara jag som tycker det är galet att man måste ha en speciell dag för att visa att man älskar någon?

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-02-14 07:23 #2 av: Soligajag1

Godmorgon ! 

Nej , jag håller med dig , Men så är det väl med ALLA dessa speciella dagar ,  "Alla hjärtans dag" Hjärta När man ska fira mamma eller pappa . 

Jag kan fira min pappa när jag vill. Hjärta ( Min mamma gick bort 2016-08-15 )  

Mamma saknar jag mycket!! 

HH Glad 

Anmäl
2018-02-14 08:41 #3 av: Fridaaaa

Glad alla hjärtans dag! :) 

Vi kommer äta thai ikväll, ta med hem. Vi brukar fira alla hjärtans dag med lite godare mat. Men firar kärleken såklart året om ändå :) Ser det som en kul grej bara :) 

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2018-02-14 19:32 #4 av: flocken

#2 min pappa gick bort i december-15. Bara 70 år. Kan sakna honom något enormt.

#3 så gott. Här fick barnen bestämma mat.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.