Annons:
Etikettbabbel
Läst 846 ggr
flocken
2018-02-22 05:46

Babbel 22 feb

Torsdag 🐇

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-02-22 05:48
#1

-8 & sido dörren på bilen ville inte öppnas. Halkade omkring ute i tofflor & ändrade kupé värmaren så den värmer upp hundarnas del.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2018-02-22 08:46
#2

Blir lugn dag idag, småplock hemma.
Sambon får ta kaninerna i eftermiddag sen när han kommer hem, skönt att ha honom till hjälp <3

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ajanki
2018-02-22 09:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ligger i nån slags feberinfluensa , det är andra veckan nu både för sonen och mig. Vi har fått så oerhört mycket snö! Tur jag har en snäll granne som hjälper oss. Finns det nåt sätt vi kan få igång sajten igen tror ni? På bild Salem i snön som han älskar.

flocken
2018-02-22 20:13
#4

Jag har försökt få igång sajten länge.. vet inte om man ska skicka ut något mass meddelande. även funderat på att slå ihop med en annan kaninsajt som saknar värd. Att jag tar över en till o slår ihop med denna. Kanske inte går

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: