Babbel

Babbel 21 mars

2018-03-21 05:38 #0 av: flocken

Godmorgon onsdag

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-03-21 05:43 #1 av: flocken

Måste be mannen köpa spån, torv & pellets. Orkar inte det själv.
Idag kommer äntligen min älskade schäfer trix till dagis. Först för mkt snö för att komma. Sen skadade jag mig. O tredje veckan var han sjuk. Men nu äntligen.
Trix husse är 75 år och trix 2 år. Husse frågade mig om han fick skriva in mig i hans testamente & testamentera trix till mig om något hände honom.
Klart jag sa ja.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-03-21 06:00 #2 av: Soligajag1

Godmorgon ! 

Ojojojdå, , , VA mysigt att din schäfer Trix kommer idag!Glad  Otroligt att husse ville skriva in dig som testaments ägare , har han inga andra släktingar eller vänner som vill ha hunden i så fall, om nåt händer . Hur länge har du haft Trix hos dig ?? 

HH Glad 

Anmäl
2018-03-21 06:23 #3 av: flocken

#2 ingen i hans närhet är intresserade. Trix är väldigt speciell. Problem hund i många ögon. Men vi har funkat från dag 1.
Trix började efter semestern förra året. Går en dag i veckan

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.