Annons:
Etikettbabbel
Läst 293 ggr
flocken
3/21/18, 5:38 AM

Babbel 21 mars

Godmorgon onsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
3/21/18, 5:43 AM
#1

Måste be mannen köpa spån, torv & pellets. Orkar inte det själv. Idag kommer äntligen min älskade schäfer trix till dagis. Först för mkt snö för att komma. Sen skadade jag mig. O tredje veckan var han sjuk. Men nu äntligen. Trix husse är 75 år och trix 2 år. Husse frågade mig om han fick skriva in mig i hans testamente & testamentera trix till mig om något hände honom. Klart jag sa ja.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
3/21/18, 6:00 AM
#2

Godmorgon ! 

Ojojojdå, , , VA mysigt att din schäfer Trix kommer idag!🙂  Otroligt att husse ville skriva in dig som testaments ägare , har han inga andra släktingar eller vänner som vill ha hunden i så fall, om nåt händer . Hur länge har du haft Trix hos dig ??

HH 🙂

flocken
3/21/18, 6:23 AM
#3

#2 ingen i hans närhet är intresserade. Trix är väldigt speciell. Problem hund i många ögon. Men vi har funkat från dag 1. Trix började efter semestern förra året. Går en dag i veckan

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: