Annons:
Etikettbabbel
Läst 293 ggr
flocken
2018-03-21 05:38

Babbel 21 mars

Godmorgon onsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-03-21 05:43
#1

Måste be mannen köpa spån, torv & pellets. Orkar inte det själv. Idag kommer äntligen min älskade schäfer trix till dagis. Först för mkt snö för att komma. Sen skadade jag mig. O tredje veckan var han sjuk. Men nu äntligen. Trix husse är 75 år och trix 2 år. Husse frågade mig om han fick skriva in mig i hans testamente & testamentera trix till mig om något hände honom. Klart jag sa ja.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
2018-03-21 06:00
#2

Godmorgon ! 

Ojojojdå, , , VA mysigt att din schäfer Trix kommer idag!🙂  Otroligt att husse ville skriva in dig som testaments ägare , har han inga andra släktingar eller vänner som vill ha hunden i så fall, om nåt händer . Hur länge har du haft Trix hos dig ??

HH 🙂

flocken
2018-03-21 06:23
#3

#2 ingen i hans närhet är intresserade. Trix är väldigt speciell. Problem hund i många ögon. Men vi har funkat från dag 1. Trix började efter semestern förra året. Går en dag i veckan

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: