Annons:
Etikettbabbel
Läst 728 ggr
flocken
2018-03-27 05:37

Babbel 27 mars

Tisdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-03-27 05:44
#1

Nedräkning till helgen. Ut till stugan. Kaninerna älskar att vara där. Ja alla. Även hundarna blir tokiga. Husse säger att våra djur är bortskämda till tusen. Men jag skulle inte kunna åka iväg & lämna ex kaninerna hemma. Hundarna är xtremt bortskämda men har tydliga regler och får mkt motion. Varje kväll när vi jobbat klart får hundarna något ur godislådan. Släpper jag ut dom innan vi går & lägger oss o jag inte går o lägger mig direkt när de kommer in så kommer Dexter upp & hämtar mig.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2018-03-27 08:28
#2

Snöar - trist! Vill ha vårväder nu

#1 Underbart, du får njuta där ute, njuta för oss också :D

Inte långt kvar tills ni kommer hit <3 

Det säger mannen här hemma med, att djuren är bortskämda. Välskötta skulle jag säga ;) Precis som dina <3

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2018-03-27 19:21
#3

Ni får komma i sommar. Finns plats även för zam. O vagnen har varit där ute många gånger. Kommer bli så skönt att komma dit. O på torsdag slutar jag kl 16. Är ett välskötta det heter 😂

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2018-03-28 10:20
#4

#3 Ja får vi göra :D 
Såklart ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: