Annons:
Etikettbabbel
Läst 407 ggr
flocken
2018-04-20 04:46

Babbel 20 april

Fredag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-04-20 04:47
#1

Vaknade innan 04 i ångest.. Vet inte hur jag ska fixa den här dagen. Lämna på dagis 8.45. Hämta en hund som ska med på promenad. Ut i skogen med 7 hundar. Lämna promenad hunden. Måste vara hemma 11.30. Möte 11.45. Möte ca 45 min- 1 timme.. Hämta på dagis 13.30. Emellan mötet & dagis ska vår foderhund åka hem till riktiga ägarna för gos. Ge sonen mellis. Mannen kommer hem 14.30 ca. Byter om & åker efter en timme. Äta med jobbet. Jag fortsätter med att städa, ta hand om barn, hundarna börjar gå hem vid 16. Den sista vid 18. Laga mat och just Det, handla…. o skriva ut fakturor

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-04-20 06:17
#2

Godmorgon! Åh, hjälp! Jag får ångest när jag läser allt du ska hinna med! Håller tummarna att du fixar det! Vilket jag är säker på att du gör! Det enda inplanerade för mig idag är att åka till veterinären med salukihanen Salem. Han ska få pass och rabiesspruta. Han är uttagen till EM i lurecoursing, så vi åker till Danmark i juni!

flocken
2018-04-20 07:43
#3

Ångest är bara förnamnet. Satt vid bordet o grät. Han får gärna gå ut. Men nu börjar även barnen reagera att han är iväg mkt. O han måste tala med mig först o se hur min dag ser ut.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-04-20 08:12
#4

Usch, så jobbigt! Känner med dig!

Ja, han borde ju verkligen höra med dig innan han bestämmer nåt! Hoppas ni reder ut det❤️

flocken
2018-04-20 11:40
#5

Han säger att han ska stanna hemma. Vi får se. Känns sak samma just nu.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-04-20 19:19
Annons:
flocken
2018-04-20 19:34
#7

Han är hemma. Men de ringer o tjatar på att han ska komma ut. Men jag är helt utmattad… Ångesten tog alla mina krafter. Känns som jag kan bryta ihop när som. Jag blir helt tyst när jag inte mår bra. Har ingen ork kvar att vara social.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-04-21 03:51
#8

Skönt att han stannade hemma! Förstår dig! Hoppas du får en bättre dag idag!

Upp till toppen
Annons: