Annons:
Etikettbabbel
Läst 389 ggr
flocken
2018-05-09 05:41

Babbel 9 maj

Godmorgon onsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-05-09 05:42
#1

Trött o vill inte jobba. Fullt hus med 10 hundar. Har jag tur slutar jag jobba vid 17. Vid kl 19 privat träning för ett par med deras hund. Livet. O ångest för att jag det 19: nde först ska iväg på dagen på en hundpromenad i grannkommunen. Sen på kvällen ut med några tjejer på tjejkväll. Mamma som alltid är hemma.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-05-09 06:18
#2

Det är för varmt nu. Klarar inte av värmen, blir så dålig. Men jag tycker om det gröna och alla fina blommor som kommit! Oj, det blir en lång dag för dig! Försök att se det positiva med att komma iväg. Men jag förstår dig, är likadan.

flocken
2018-05-09 07:44
#3

Har också svårt för värmen. Blir en skogspromenad på en o sen inget mer. Är det typiskt oss mammor? För gubben har inga problem att åka iväg. Kommer bli jätte roligt. Vi är ett gäng som ska gå agrias hundpromenad i Oskarshamn. Alla insamlade pengar går till hjälporganisationer för hundar. Se hur det går för Dexter o hans posttraumatiska stress. Sen bokar vi bort på den sommar öppna restaurang vi har nere vid hamnen på kvällen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-05-09 08:36
#4

Ja, jag tror det är vi mammor! Var inga problem för min gubbe heller att åka iväg. Medans jag fick ångest de få gånger jag skulle göra nåt.

flocken
2018-05-09 12:02
#5

Är det för att vi " ska vara hemma med barnen " ? Egentligen rätt tragiskt. Vi är lika mkt människor som andra. Man måste ta hand om sig själv för att orka

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: