Annons:
Etikettbabbel
Läst 278 ggr
flocken
2018-05-10 07:35

Babbel 10 maj

Godmorgon torsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-05-10 07:36
#1

Blir det inte för varmt idag så blir det att städa burar. På min lediga dag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
2018-05-10 08:11
#2

Nej städa burar i värme är ingen hit.
Ska städa imorgon när jag köpt mer spån :) sambon måste laga hjulet på skottkärran med som gått åt oipan :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2018-05-10 09:00
#3

Om vi har tur blir det burar ikväll. Blir riktigt varmt idag. Redan 18 + ute. Gått en sväng med hundarna. Nu blir det en lugn dag. Jag tog vår skottkärra till att plantera blommor i 🙈

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-05-10 18:37
#4

Här blev det städning av musburar idag. Vi har haft jättevarmt i dag.

flocken
2018-05-10 19:02
#5

Vi har haft det helt ok ute idag. Runt +19 men lite moln o fläktat. På en städade jag yngsta sonens rum o gick sen vidare till " djur rumnet/ förrådet. Så 2 rum städade. Sen blev det nästan 3 timmar i solstolen med en bok. Lade mig i skuggan o vaknade när solen värmde/ brände 😄 Tog en promenad med en väninna. Städat burar. Så fått lite gjort idag. Nu soffan. Jobb imorgon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: