Annons:
Etikettbabbel
Läst 339 ggr
flocken
5/22/18, 5:27 AM

Babbel 22 maj

Godmorgon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
5/22/18, 5:28 AM
#1

Godmorgon. Trött som vanligt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
5/22/18, 9:09 AM
#2

God morgon Jag har haft en ganska jobbig vecka eller det är lite längre. Hade så ont i mitt ben i flera dagar så till slut åkte jag in till vc .Fick remiss till Skövde lasarett. Bekräftades att jag hade blodpropp från låret ner till foten, röntgen av lungor visade att jag hade flera proppar där med. Blev kvar på lasarettet några dagar. Mår bättre nu.

flocken
5/22/18, 11:31 AM
#3

Men fy ajanki. Tur du åkte in. Kunde gått riktigt illa.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
5/22/18, 12:38 PM
#4

Ja, jag hade en väldig tur! Glad att jag åkte in :)

flocken
5/22/18, 6:37 PM
#5

Idag tackar jag min skyddsängel att jag faktiskt sitter här i soffan. 4 i koppel, 4 lösa. Går på en liten skogsväg. Hörde ett fruktansvärt oljud. Tänk dig tåg/ flygplan. stannade upp. Sen var det som någon sa åt mig att handla . NU!! Sprang/ slängde mig in o skogen o skrek på hundarna. Sekunden efter dundrande det förbi lastbil med släp. Föraren pratade i mob. Han hade aldrig hunnit stanna. Allt hände i en kurva. O vi hade sån tur att det var en öppning i skogen just där vi var. Låg över hundarna när lastbilen for förbi bara några meter ifrån oss

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
5/23/18, 12:05 PM
#6

Men fy sjutton vad hemskt!! Vilken tur att ni hann undan!

Annons:
Upp till toppen
Annons: