Annons:
Etikettbabbel
Läst 340 ggr
flocken
2018-06-03 06:20

Babbel 3 juni

Godmorgon söndag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-06-03 06:24
#1

Igår tog jag årets första dopp. 2 gånger tom. Vi var fler timmar på bryggan igår. Många cider gick det åt. Ska snart ta på mig träningskläder o bege mig ut o springa innan det blir för varmt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-06-03 07:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon Åh, så skönt det låter med en massa bad och solande på bryggan! Här händer det inte mycket, byte i musburar och fotande till mus iFokus fototävling.

flocken
2018-06-03 07:49
#3

Vilken härlig bild ☺ Precis hemkommen efter en tränings runda. Kan bli irriterad över att jag inte orkar springa så långt. Ok har slarvat med träningen några veckor. Men lyckas snart med 1 km om jag får ta något paus o andas. Från början knappt 50 m. Så visst går det framåt. Har tappat nästan 6 kg. Vägde som mäst över 86 kg. Nu 80,2

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-06-03 09:15
flocken
2018-06-03 09:47
#5

Jag har inte ändrat mkt alls i hur jag äter. Bara mindre av Allt. Med mina sjukdomar måste jag tänka på framtiden

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-06-03 10:27
#6

Så bra! Jag har ändrat lite vad jag äter men mest hur mycket sen jag fick blodpropparna. Jag blev livrädd. Kan inte fortsätta att skylla allt på min MS och att det Är därför jag gått upp så mycket i vikt. Jag måste också tänka mer på framtiden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: